Notícies del dia 13 de juliol de 2006
Illes Balears / Balears
Imatge del reportatge sobre la piscina publicat a la revista «Telva».

Balears

El PSIB s'enfronta a Zapatero pel tracte de favor que rep Ramírez

La piscina que Pedro J. Ramírez té a la Costa dels Pins acaba de generar el primer conflicte públic entre els socialistes balears i el Govern central de José Luis Rodríguez Zapatero. En opinió de la portaveu parlamentària del PSIB i secretària general de Mallorca, Francina Armengol, atorgar l'ús exclusiu de la instal·lació a l'editor madrileny «no és la millor manera de preservar el domini públic». Per aquest motiu, el PSOE balear demanarà a la ministra de Medi Ambient, Cristina Narbona, que rectifiqui.

Armengol, segona a l'esquerra, vol que una comissió aporti llum sobre «allò que podria amagar» el cas Ibanat.

Balears

El PSIB vol que el Parlament investigui tots els nomenaments de Medi Ambient

El grup parlamentari socialista exigeix que s'investigui la política de nomenaments de la Conselleria de Medi Ambient. La reclamació s'emmarca dins les reaccions dels diferents partits polítics a la sentència del TSJB que declarava il·legals les contractacions de cinc alts càrrecs per part de l'Institut Balear de la Natura (Ibanat).

Rafel Gallego

Illes Balears / Cultura
L'ambient es començava a encalentir des del primer moment.

Cultura

De tot menys porno

Una gran moqueta vermell passió, una escultura de ferro presidida per un penis gegant i dues fonts on vagines, pits i penis fan de brolladors donen la benvinguda als visitants de la fira eròtica Seda Mallorca, que té lloc des d'ahir i fins al proper diumenge al recinte de Fires i Congresos de Palma. Un escenari central presideix la primera sala, envoltada a cada costat per estands on es poden adquirir tot tipus de complements per «rompre la rutina» de les parelles.

M.Loshuertos

Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Ara / Tendències
Opinió / Opinió
Bartomeu Picornell

Opinió

Bona idea

Bartomeu Picornell

Opinió / Cartes al director