TW
0

El dia 14 de juliol s'inicia el II Circuit Mallorca de Tennis Platja 2006, que es desenvoluparà a les instal·lacions del SITT (Badia Blava), la platja del Port d'Alcúdia i la platja de Can Pastilla.

Les millors parelles del circuit, tant masculines com femenines, es classificaran per al Campionat d'Espanya de Tennis Platja, que es disputarà a Gandia des del 18 al 20 d'agost. El circuit inclou el Trofeu Llucmajor (Badia Blava, 14, 15 i 16 de juliol), el Trofeu Alcúdia (21, 22 i 23 de juliol) i el Trofeu Palma de Mallorca (4, 5 i 6 d'agost).

El mateix cap de setmana que el Trofeu de Palma tindrà lloc el torneig Superamena, que es presenta com a novetat d'enguany i que proporciona plaça directa per al campionat estatal, tant en categoria masculina com femenina.

El Circuit fou presentat ahir per Francesc Buils, conseller de Presidència del Consell de Mallorca; Eduardo Gamero, director general de Promoció Turística; Rafel Duran, tinent de batle i regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palma; Jaume Amengual, president de la Federació de Tennis; i José Juís Martí, cap de vendes d'Amena, empresa promotora de l'edeveniment.

S'ha destacat la importància que iniciatives com aquesta tenen per aconseguir una imatge de l'illa de Mallorca que vagi més enllà del sol i la platja, com també la necessitat d'una col·laboració entre institucions públiques i empreses privades a l'hora d'organitzar-les. Ara només queda que els tennistes surtin a jugar a l'arena i que el públic pugui gaudir de l'espectacle.