Els hospitals públics de les Illes varen atendre 367.201 urgències l'any passat
Les 367.201 urgències que va atendre la sanitat balear l'any passat suposen un increment del 2'2% respecte a l'any passat. Tot i així, davallen les reclamacions dels pacients.
La família reial al complet ja és a Palma
L'arribada de la família reial ahir al Club Nàutic de Palma dugué una sorpresa: Froilà, fill de la infanta Helena, i Joan Valentí, fill de la infanta Cristina, aparegueren amb nafres a la cara i aspecte d'haver patit un lleu denou. Ambdós mostraven punts de sutura. De fet, ja devora les càmeres, els dos néts del rei Joan Carles continuaren amb la juguera i alguna «carícia» pròpia de l'edat. Es veu que formen una bona parella a l'hora de les entremaliadures.
Israel aïlla Beirut amb bombardeigs i du la guerra al nord del Líban
L'aviació israeliana aïllà ahir Beirut, capital del Líban, després de bombardejar les seves comunicacions amb Síria i també atacà el nord del país, on es concentren les àrees cristianes. Es produïren almanco quaranta morts. Per incomunicar Beirut, l'ofensiva israeliana se centrà en atacs coordinats contra quatre viaductes i ponts que enllacen Beirut amb la ciutat de Trípoli i a l'únic pas fronterer amb Síria. Per la seva banda, Hezbol·là llançà coets de llarg abast i assolí la ciutat israeliana d'Hedera, situada a només trenta quilòmetres de Tel Aviv. Els xiïtes del Partit de Deú complien així la seva amenaça de llançar coets de llarg abast al sud de Haifa i dur la destrucció al cor d'Israel.