TW
0

Iberia i la Generalitat han comptat fins ara un total de 13.332 reclamacions dels usuaris afectats pel col·lapse de l'aeroport del Prat per la protesta dels treballadors del personal de terra de l'aerolínia, segons informaren ahir fonts de la Conselleria de Treball i Indústria.

Fins dimecres, Iberia havia rebut un total de 13.152 reclamacions dels usuaris, mentre que l'Agència Catalana de Consum (ACC) i l'Agència Catalana de Turisme al Prat -ambdues adscrites al Govern català-, havien registrat fins ahir 180 reclamacions. La Generalitat anuncià dijous la decisió de reforçar els serveis d'atenció dels perjudicats pel col·lapse, davant de la perspectiva que tornin de les seves vacacions viatgers que patiren perjudicis, però que encara no n'han formulat la reclamació.

Aquesta decisió l'ha presa l'anomenat «gabinet especial del Govern», presidit pel conseller de Treball, Jordi Valls, i integrada per responsables de l'ACC, la Direcció General de Turisme i la Direcció General d'Atenció Ciutadana. Entre la mesures, hi destaca la incorporació de deu persones al servei telefònic d'atenció ciutadana 012, que estarà operatiu les 24 hores tots els dies de la setmana.