Notícies del dia 22 de setembre de 2004
Illes Balears / Balears
Flaquer donà explicacions sobre el viatge a Moscou en el Parlament.

Balears

L'oposició demana la dimissió de Flaquer per l'afer del club Rasputín

Tots els grups parlamentaris de l'oposició clamaren ahir en el ple del Parlament exigint la dimissió del conseller de Turisme, Joan Flaquer, a causa del cas Rasputín, en el qual es pagà una factura d'aquest complex sexual de Moscou amb doblers públics. El socialista Diéguez l'acusà d'haver danyat la imatge de Mallorca, mentre que el nacionalista Sampol aprofità l'absència de Jaume Matas per dir que «el president ha deixat tot sol el seu conseller». Flaquer (a la imatge) es va defensar com va poder.

Rafel Gallego

La Conselleria que dirigeix Rosa Puig prepara el projecte de llei.

Balears

El Govern destinarà per llei el 0'7% del seu pressupost al tercer món

El Govern balear té en marxa un projecte de llei pel qual s'autoobliga a dedicar, com a mínim, el 0'7 per cent del pressupost de la Comunitat Autònoma a programes de cooperació i desenvolupament del tercer món. Aquesta normativa també concretarà quines hauran de ser les zones geogràfiques a les quals es destinaran els suports, els tipus de programes i els sectors socials que tindran prioritat a l'hora de percebre les aportacions. De fet, l'Executiu illenc ja aplica aquesta ajuda, però serà pioner en tot l'Estat a l'hora de fixar-se aquesta cooperació per llei. En l'actualitat, els projectes subvencionats arriben fins a 33 països, amb un total de 155 iniciatives de diferents tipus.

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Jack Hensley, de 48 anys, ha passat un calvari abans de ser assassinat. <br/>

Món

Executat el segon ostatge americà a l'Iraq pels activistes d'Al Zarqaui

Jack Hensley va ser ahir assassinat pels seus segrestadors a l'Iraq, segons informà la cadena Al Jazira. És el segon ostatge nord-americà executat pel grup d'Al Zarqaui en només 24 hores, després de la mort d'Eugene Armstrong. Ara només queda amb vida el britànic Kenneth Bigley, i es tem el pitjor.

Efe

Ara / Tendències
Opinió / Opinió
Opinió / Cartes al director

Cartes al director

La batalla del raïm