El Govern Antich estalviarà uns 600 milions anuals per eixugar el deute
Les mesures de contenció de la despesa de la Comunitat Autònoma que prepara el Govern balear li permetran estalviar més de 600 milions d'euros anuals en el període 2009-2011. Aquest objectiu serà possible sempre que l'Executiu central millori el finançament que l'Arxipèlag rep en l'actualitat. Tot i així, i per molt important que sigui la contenció, l'objectiu d'eixugar el deute no arribarà fins al 2011, en incloure-s'hi els nous suports que arribin de Madrid. El pla del Govern Antich també incorpora una bateria de mesures per frenar la despesa i valora amb «prudència» les necessitats de pagaments futurs que haurà d'afrontar la Comunitat per mantenir els serveis bàsics.
Mallorca 1- Depor 0: Un triomf amb regust de glòria!
El Reial Mallorca guanyà el Deportivo (1-0), deixa enrere el calvari de la lluita per la permanència i s'acosta a la salvació. Guanyar era imprescindible per deixar de banda les penúries a la classificació i oblidar de manera definitiva la misèria. Manzano afrontà el duel davant el Deportivo amb les baixes dels sancionats Basinas, Ibagaza i Ballesteros i dels lesionats Castro i Dorado. Així, el tècnic optà per convocar només desset futbolistes i deixar sense premi tots els futbolistes del filial.Poc després que Fernández Borbalán donàs inici al partit, ja quedà clar que el Deportivo no tenia altre objectiu que conservar el resultat inicial i, com a molt, cercar el gol al contracop. El Mallorca tenia la iniciativa, i les aproximacions amb perill a l'àrea d'Aouate començaren a sovintejar. El Deportivo era tancat, replegat a la seva parcel·la, mentre els homes de Manzano tenien dificultats per aconseguir crear clares oportunitats de gol.
El cotxe bomba que ETA féu esclatar a Calahorra contenia 70 quilos d'explosius
El cotxe bomba que divendres esclatà al costat de la caserna de la Guàrdia Civil de Calahorra contenia 70 quilos de material explosiu. Així ho afirmà Joan Mesquida, director general de la Policia i la Guàrdia Civil. Mesquida destacà que encara era prest per determinar-ne la composició. Mentrestant, a Logronyo centenars de persones es concentraren per mantenir un minut de silenci.
Cartes al director