TW
0

El migcampista Borja Valero fou un dels grans protagonistes del partit d'ahir davant el Deportivo, no debades era l'encarregat de substituir el sancionat Ariel Ibagaza i de canalitzar el joc d'atac del Mallorca. El futbolista madrileny es mostrà satisfet amb la seva actuació personal i assegurà en acabar el partit que «cada vegada que em toca jugar intent fer les coses tan bé com és possible. Ahir no tenia la companyia d'Ibagaza i tenia més responsabilitat a l'hora de distribuir el joc, però m'he trobat còmode sobre el terreny. L'equip ha fet un gran partit i m'ha posat les coses molt fàcils».

Pel que fa als tres punts sumats davant el Deportivo, Valero es declarà molt content i satisfet per haver assolit l'objectiu que el Mallorca s'havia marcat. «Hem estat dient al llarg de la setmana que aquest matx era una autèntica final, ja que una victòria, davant un rival directe, ens permetria fer una passa de gegant en la lluita per la permanència. Hem fet un partit molt seriós i hem sumat una victòria molt important, però encara no ens podem relaxar. Hem de continuar treballant com fins ara per assegurar matemàticament la permanència com més aviat millor».

L'exmigcampista del Reial Madrid destacà una vegada més la qualitat de la plantilla del Mallorca i assegurà que «som un equip competitiu i quan ens falta algun jugador això gairebé no es nota, perquè tots estam capacitats per jugar i fer-ho bé».

Borja Valero reconeix que ara al Mallorca l'espera un calendari complicat, ja que haurà d'enfrontar-se de manera consecutiva al València, al Reial Madrid i al Sevilla, però confia a poder donar alguna sorpresa. «Hem d'intentar continuar fent el bon futbol que estam fent ara i així és segur que els bons resultats continuaran arribant». Finalment, destacà la gran feina defensiva de l'equip i comentà que «hem deixat el Depor en sec. No ens han creat gens de perill».