Notícies del dia 6 de gener de 2007
Illes Balears / Balears
Les associacions del petit i del mitjà comerç sempre han denunciat incompliments en les èpoques prèvies a la temporada de rebaixes.

Balears

El Govern quadriplicà les sancions als comerciants fins als 4'2 milions

La Conselleria de Comerç ha imposat sancions a comerços de Balears per valor de 4'2 milions d'euros durant el 2006, una xifra que triplica el milió que es recaptà per aquest concepte l'any anterior i que sextuplica els 674.000 euros del 2004. En total, foren 97 els expedients instruïts i 99 les infraccions comeses a l'Arxipèlag en el darrer exercici. El major nombre de les irregularitats estan lligades a activitats de rebaixes, promocions, liquidacions i saldos fora de la temporada establerta. Disminueixen, però, els incompliments del horaris comercials. La quantia de les sancions encara es podria incrementar, ja que resten molts d'expedients que encara no han obtingut resolució.

Elisa Domènech

Illes Balears / Cultura
Les cultures de la Mediterrània posaren un toc exòtic a la colcada.

Cultura

Els Reis d'Orient omplen la ciutat de Palma de joia i il·lusió amb una exòtica cavalcada plena de llum

Encara no eren les set de l'horabaixa quan els Reis d'Orient desembarcaven al moll de Palma. Enguany sense paraigües, tampoc sense el fred característic d'aquesta nit tan màgica, però amb els mateixos nervis i amb la mateixa il·lusió de sempre. El vaixelRafael Verdera, un dels més antics que es conserven encara a Espanya, arribava ben il·luminat. Els nins i les nines que els esperaven els rebien amb el millor dels seus somriures. Alguns però, potser els més inexperts en la matèria, s'ho miraven amb l'estupefacció de veure aquells homes tan guarnits, tan diferents i que venien de tan lluny.

Núria Martí

Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Francesc Bujosa

Opinió

Maonesa

Francesc Bujosa

Kika Rodríguez

Opinió

Continuam igual

Kika Rodríguez

Opinió / Cartes al director

Cartes al director

Qui s'equivoca?