Notícies del dia 28 de maig de 2006
Illes Balears / Balears
Llauger, Lladó, Puig, Sastre, Peña i Fiol (d'esquerra a dreta) ahir en la roda de premsa.

Balears

La Costa del Pins, en el punt de mira

Representants de diferents organitzacions afirmaren ahir a Palma que tornaran a protestar aquest estiu a la Costa dels Pins davant la piscina que empra Pedro J. Ramírez si el Ministeri no li fa complir la llei. A la imatge, els caps dels grups, amb el diputat Joan Puig, d'ERC.

El pròxim secretari general, Gabriel Barceló va viure ahir moments intensos.Fotos: M.À. CANYELLES.

Balears

El PSM aprova crear el bloc amb altres partits i Barceló serà el nou secretari general .

El PSM impulsarà la creació d'un bloc estable amb diferents forces progressistes i nacionalistes, segons acordà ahir el divuitè congrés del partit. Això a la pràctica implica una victòria del sector encapçalat per Gabriel Barceló, que derrotà els renovadors a l'hora de debatre l'estratègia política. El triomf dels partidaris del bloc va ser per 167 vots a favor i 139 en contra. Barceló serà avui proclamat nou secretari general del partit nacionalista.

Rafel Gallego

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
La desolació és total. Devers 200.000 persones han perdut la seva llar.

Món

Més de tres mil morts a Java en un gran terratrèmol

Un terratrèmol terrible, de6'2 graus en l'escala de Richter, causà ahir més de 3.000 morts a l'illa indonèsia de Java. L'epicentre se situà 25 quilòmetres al sud-est de la ciutat de Jogjakarta, un important centre turístic pels famosos temples budistes de Borubudur i també pel volcà Merapi, que podria entrar en erupció a causa del sisme. Jogjakarta va quedar sense cap edifici dret.

Agències

Opinió / Opinió
Opinió / Cartes al director

Cartes al director

Políticament correcte