Notícies del dia 1 de novembre de 2004
Illes Balears / Balears

Balears

Un 26 per cent del pressupost per mantenir les escoles es destinarà a altres finalitats

La Conselleria d'Educació i Cultura perdé més d'una quarta part (un 26'5%) de la partida de despeses de funcionament de centres docents pels efectes del Fons de Contingència, instrument creat l'any passat pel Govern que reservava un 2% de les partides de cada Conselleria per cobrir imprevists. Aquest fons, que l'Executiu ha eliminat en el projecte de pressuposts per a l'any vinent, absorbí d'Educació 9,2 milions d'euros.

Illes Balears / Cultura

Cultura

Mor Bartomeu Antich, el primer futbolista mallorquí que triomfà a Amèrica

Tomeu Antich, pare de l'expresident del Govern Francesc Antich, finà ahir a Algaida. En la seva joventut va ser porter de la selecció absoluta de Veneçuela, on també va guanyar una Lliga de la Primera Divisió.

dBalears

Illes Balears / Esport
Nadal, que ahir capitanejà el Mallorca, s'endú les mans a la cara en una mostra de desesperació.

Futbol

Suplici

Ahir tampoc no va poder ser. El Mallorca tornà a sortir derrotat de l'estadi de Son Moix, davant una afició cada vegada més desencantada amb el joc de l'equip. Malgrat la destitució de Benito Floro per Tomeu Llompart a la banqueta a l'inici d'aquesta setmana, el conjunt vermellenc no va millorar i només l'actuació del jove porter binissalamer, Miquel Àngel Moyà, el salvà d'una golejada. La grada confia en l'arribada d'un nou tècnic que sigui capaç de salvar un equip que naufraga en totes les seves línies i que apareix molt desmotivat. La possible contractació d'Héctor Cúper podria retornar l'esperança a uns aficionats ansiosos de triomfs. El tècnic argentí està en negociacions amb el club i és possible que la seva contractació sigui ja aquesta setmana, malgrat les declaracions del president Alemany en el sentit que Cúper estava fora de l'abast del Reial Mallorca.

dBalears

Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Joan Marí

Opinió

PSM

Joan Marí

Miquel Àngel Limon

Opinió

Normalització cega i sorda

Miquel Àngel Limon