Notícies del dia 31 de gener de 2004
Illes Balears / Balears

Balears

El Govern i l'Ajuntament anuncien que el recinte firal s'ubicarà a Son Ferriol

El recinte firal de Mallorca té assignada, des d'ahir, la seva ubicació definitiva: la finca de Sa Casa Nova, a la barriada palmesana de Son Ferriol. Així ho anunciaren el conseller de Comerç, Indústria i Energia, Josep Joan Cardona, i el tinent de batle d'Urbanisme de Cort, Rodrigo de Santos. El solar que acollirà un dels equipaments més «esperats» del teixit empresarial illenc és propietat del Govern balear des de mitjan anys 90 i té 51.900 metres quadrats.

Rafel Gallego

Balears

Polítics i societat mallorquina fan costat a la família de Ferran Trujillo

Nombroses personalitats de la política i de la societat mallorquines anaren ahir al tanatori de Son Valentí per acompanyar la família de Ferran Trujillo durant la vetla del conseller de Presidència del Consell, mort dijous de manera sobtada.

N.D.

Illes Balears / Cultura
Jaume Matas, la reina Sofia, el rei Joan Carles, Pere A. Serra i Del Castillo.

Cultura

Es Baluard ja és obert a tots

El Museu d'Art Modern i Contemporani Es Baluard ja està inaugurat oficialment. Els reis Joan Carles i Sofia varen presidir l'obertura del nou centre d'art, que avui horabaixa acollirà el gran públic en la primera jornada de portes obertes. Els monarques varen quedar molt impressionats per les instal·lacions i la reina Sofia va admirar amb atenció algunes de les peces més importants de la col·lecció. Al final, el rei va assegurar que Es Baluard «m'ha encantat». Més de mil convidats varen ser presents a la cerimònia d'obertura del nou espai i tots ells varen quedar impactats per la combinació de l'arquitectura més moderna amb l'antigor de les murades renaixentistes i per la riquesa de fons del centre.

Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Kika Rodríguez

Opinió

Tota una lliçó

Kika Rodríguez

Bartomeu Picornell

Opinió

Les oportunitats

Bartomeu Picornell

Opinió / Cartes al director

Cartes al director

Ajuntament de Marratxí