Els darrers símbols feixistes de Portocristo seran retirats
La retirada imminent del monument amb símbols franquistes de la façana de l'església dels Dolors a Manacor ha creat precedent. Ahir, tots els grups de l'Ajuntament de Manacor es posaren d'acord per enderrocar els dos darrers monuments amb simbologia preconstitucional que a hores d'ara encara formen part de la morfologia urbanística de Portocristo.
El PP confia a trobar una solució a la crisi entre Cirer i Rodríguez
Els dirigents del Partit Popular confien que el president del Partit, Jaume Matas, i l'encara candidata de la formació a l'Ajuntament de Palma, Catalina Cirer, es reuneixin i tanquin com abans millor la crisi provocada per l'ultimàtum de Cirer sobre la inclusió a la llista municipal de José María Rodríguez, president de la junta local de Palma i secretari general dels populars a les Illes Balears
L'ONU frena l'impuls iraquià però no pot garantir la pau
Powell digué que s'acosta el moment de pensar en conseqüències serioses, perquè continua el joc de Saddam Hussein. El règim iraquià prohibeix per decret la producció i la importació d'armament nuclear, químic o bacteriològic. França es manté ferma i afirma que en les condicions actuals no està justificat l'ús de la força i sí, només, com a darrer recurs. Ana Palacio, amb molta duresa, advertí que el Consell de Seguretat pot perdre credibilitat si ajorna les decisions. Rússia i la Xina es mostraren partidaris de la continuació de les inspeccions i no acceptaren l'atac nord-americà. Les organitzacions socials balears feren una crida perquè la marxa d'avui a Palma sigui una fita històrica.
Cartes al director
La vella Europa
Cartes al director