Els darrers símbols feixistes de Portocristo seran retirats
ALM, PP, AIPC, PSM i PSOE, reunits en junta de portaveus, n'han acordat l'esbucament
El monòlit del club nàutic, que fou erigit en commemoració de la derrota de Bayol l'any 36, crea un gran impacte.
El monument fou construït el 1958 per les armes d'Infanteria.
El monòlit ha estat objecte de tot tipus de pintades. | C. VENY.
La retirada imminent del monument amb símbols franquistes de la façana de l'església dels Dolors a Manacor ha creat precedent. Ahir, tots els grups de l'Ajuntament de Manacor es posaren d'acord per enderrocar els dos darrers monuments amb simbologia preconstitucional que a hores d'ara encara formen part de la morfologia urbanística de Portocristo. Malgrat que els polítics no s'han compromès a una data concreta per procedir a la retirada, els dos monòlits als «héroes de Manacor», un devora el club nàutic i l'altre a l'avinguda dels Pins de Portocristo, seran retirats i substituïts per algun element triat en un concurs d'idees.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.