Notícies del dia 23 de setembre de 2007
Illes Balears / Balears
Va bastar un ruixat de vint minuts per deixar fora de servei l'estació de Son Fuster Vell, on l'aigua es filtrava des del sostre cap a l'interior.

Balears

El metro es torna a inundar

El ruixat d'uns 20 minuts de durada que va caure l'horabaixa d'ahir sobre Palma va ser suficient per inundar diverses estacions del metro de la capital balear, el que va obligar a interrompre el servei, com ja va ocórrer el 21 d'agost per la mateixa causa. Segons va informar des de l'estació de Son Fuster Vell el director general de Mobilitat del Govern, Antoni Verger, el servei del suburbà va ser suspès a les 17.30 hores en resultar negades aquesta estació i les del polígon Son Castelló per la gran quantitat d'aigua i fang que va entrar pels accessos i els pous de ventilació.

J.J./EFE

Els pressuposts del Consell hauran de ser aprovats pel plenari de la Institució d'aquí a un mes.

Balears

El Consell no dispararà el pressupost per aturar el deute

El nou Consell de Mallorca, governat pels partits de centreesquerra, està perfilant un projecte de pressupost per al 2008 que no suposarà un increment rellevant respecte al d'enguany, que arriba a poc més de 270 milions d'euros. L'Executiu insular pretén que els comptes de la institució comencin a reflectir «una nova tendència basada en la contenció de les despeses per tal de frenar l'endeutament. També es potenciarà la política social i es limitaran les subvencions per tal d'eliminar despeses supèrflues. Així, dins l'àmbit de suport als ciutadans més desafavorits es treballa perquè s'Institut d'Afers Socials sí que en vegi incrementat el pressupost de l'any que ve.

Quim Torres

Balears

El Parlament s'apuja el sou per sobre del 10% perquè tindrà «molta feina»

El Parlament de Balears ha decidit revisar el règim de retribucions dels diputats i de les diputades i augmentar els seus sous davant de «l'increment substancial dels treballs que aquesta Cambra ha de portar a terme».

T.B.

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Pere Antoni Pons

Opinió

Sobre la llibertat

Pere Antoni Pons

Opinió / Cartes al director

Cartes al director

Per la policia autonòmica