Calvo desencallarà el projecte de rehabilitació social al barri de Corea
La reconversió urbanistíca i social del degradat barri de Corea de Palma serà una de les actuacions prioritàries de l'equip de govern municipal. Un dels compromisos que ha adquirit en ferm el nou consistori i que, per tant, queda en mans de la batlessa de Palma, Aina Calvo després que l'anterior equip de govern conservador, encapçalat per Catalina Cirer, deixàs sense resoldre la problemàtica social que viu aquesta barriada marginal de Ciutat des de fa anys.
Munar proposa Antich de president i ell diu que governarà «per a tots»
La presidenta del Parlament, Maria Antònia Munar, constatà ahir de manera fefaent que Francesc Antich és l'únic líder que té majoria suficient per formar Govern, per la qual cosa el proposa formalment per ser investit com a president. Després d'entrevistar-se amb Munar a la seu de la Cambra, Antich afirmà que «governaré per a tothom» i que «em preocuparé de tots els racons de totes les illes independentment del seu color polític». Així mateix, el futur Govern Antich farà auditories per conèixer el deute real de la Comunitat. L'esquerra considera que aquest endeutament pot ser de mil milions d'euros. També es calcula que el dèficit per les carreteres és de 400 milions.
Zapatero es compromet a no «aturar» fins a detenir els autors de l'atemptat
El president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, rebé ahir al palau de la Moncloa el primer ministre libanès, Fouad Siniora, que hi va arribar el matí procedent de Roma per traslladar personalment al cap de l'Executiu el condol per la mort dels sis soldats espanyols en l'atac amb cotxe bomba de diumenge a Jiyam. Ambdós mandataris es comprometeren a «no aturar fins a detenir els culpables» de l'atac terrorista, davant del «xantatge» del qual no «sucumbiran» cap de les 29 nacions que participen en la missió que té desplegada l'ONU al Líban (Finul), va proclamar Siniora.
Cartes al director
Dos amics del nostre teatre que se'n van
Cartes al director
Vidal-Quadras i el català
Cartes al director