Uns 27.000 balears anaren a fer feina a la Península l'any passat
Més de 27.000 ciutadans balears partiren de les Illes cap a la Península i les Canàries durant el 2004 per fer feina. Aquesta xifra es va compensar amb els 50.793 contractes que es formalitzaren a l'Arxipèlag. Tant a Catalunya com a Múrcia hi han anat més treballadors de les Illes dels que han vengut. També el principal intercanvi de treballadors estrangers es produeix amb el Principat.
5-2: Gran golejada del Mallorca
Anit el Mallorca féu un partit inoblidable davant la Reial Societat, que derrotà per 5-2 en una segona part impressionant. El veneçolà Arango fou la gran estrella del matx, ja que signà un hat trick. El partit començà bé per als illencs amb un gol de Yordi en el minut cinc, però la Reial Societat reaccionà i en marcà dos a la primera part obra de Novo i de Prieto. La represa va ser una altra història. Arango marcà en els minuts 56, 59 i 85. La darrera de les seves dianes va ser una espectacular volea a l'escaire que quasi es pot anunciar com el gol de la jornada. També marcà Choutos.
Entra en vigor la pujada de tabac i alcohol per finançar la sanitat
La pujada d'imposts sobre l'alcohol i el tabac entrà ahir en vigor per fer possible el finançament sanitari. Els tipus impositius per a aquests dos productes augmenten un deu per cent per decisió del Govern central. Per la seva banda, CiU anuncià ahir que presentarà una iniciativa parlamentària per «posar a zero» el deute sanitari que suporten les comunitats autònomes.