TW
0

Ho passaren malament durant les dues primeres jornades, en les quals les crítiques plogueren sobre l'equip pel joc demostrat, però ahir els futbolistes i el cos tècnic del Reial Mallorca varen fer un gran alè després de la victòria sobre la Reial Societat, en un partit que es posà molt costa per amunt en la primera meitat, però que acabà en golejada.

Arango, trigolejador i heroi del matx, era la viva imatge de la felicitat al final dels noranta minuts i destacà que, al marge de la seva actuació personal, «el més important ahir era sumar els tres punts per sobre de qualsevol cosa, ja que una nova ensopegada hauria estat molt negativa. La victòria era necessària i guanyar ens donarà molta confiança de cara als pròxims partits». El davanter veneçolà agraí a Déu la seva brillant actuació, que rubricà amb tres gols.

Per la seva banda, el tècnic, Héctor Cúper, es mostrà satisfet per la victòria i destacà l'actitud dels seus jugadors. «L'actitud demostrada avui -ahir per al lector- és la que a mi m'agrada i si la repetim en tots els partits oferirem una bona imatge en aquesta Lliga», comentà Cúper, qui afegí que «el triomf ens donarà confiança i ens ajudarà en un futur, ja que els tres punts eren vitals, però no ens podem relaxar. Hem de mantenir la mateixa actitud». Tanmateix, Cúper també avisà sobre les errades comeses per l'equip i afirmà que «el partit se'ns ha posat favorable molt aviat, però hem tengut algunes llacunes i imprecisions en el primer temps que són perilloses i que cal corregir. A estones ens ha faltat actitud amb la pilota».

El tècnic argentí qualificà així mateix de molt positiva l'actuació de Juan Arango, però el que més valorà fou la feina feta per tot l'equip. «Jo el que vull és que el líder de l'equip sigui l'equip mateix. Arango és un bon futbolista, pot jugar en diferents posicions i fer-ho molt bé vom avui. Ha fet un gran partit, però no té per què carregar amb la responsabilitat de ser el líder del conjunt. Jo el que vull és que sigui un jugador important dins el grup».