Notícies del dia 26 de març de 2005
Illes Balears / Balears

Balears

Un alemany causa destrosses dins la Seu amb un extintor

Un ciutadà alemany, probablement amb les facultats mentals pertorbades, causà ahir horabaixa diferents danys materials de poca importància a la Seu amb un extintor poc abans de la celebració de la missa del Divendres Sant. Els fets causaren una gran indignació entre les persones que esperaven per entrar al temple.

E.L.V.

El 061 intentà reanimar la víctima, el cadàver de la qual quedà al costat de l'hotel.Fotos: A.S.

Balears

Mor atropellada una turista de l'Imserso a l'Arenal i el xofer fuig

Francisca de Frías Notario, una turista madrilenya de l'Imserso de 78 anys, morí ahir atropellada davant l'hotel Alejandría de l'Arenal. El seu marit, de 85 anys, resultà ferit. Ambdós foren envestits per un Seat Ibiza de color blau amb matrícula IB-2923-DH, el conductor del qual fugí. Al lloc dels fets quedava una frenada de 19 metres. La Policia localitzà el vehicle a Son Verí Vell, amb les portes obertes, i continua mantenint el dispositiu per trobar-ne el xofer. Dins l'automòbil es localitzaren diferents objectes, però no tenia el «pont» fet, encara que una de les hipòtesis és que es tracta d'un vehicle robat. Els altres companys de viatge de la dona morta quedaren commocionats pels fets.

J.J.

Illes Balears / Cultura
Aina Segura (Mare de Déu) plora desconsolada la mort de Crist (Colomer).Fotos: M.À.C.

Cultura

Emotiva Passió de Crist a les escales de la Seu

El Via Crucis de Llorenç Moyà tornà a escenificar-se ahir davant un nombrós públic a les escales de la Seu. Àngel Colomar interpretà Jesús i Aina Segura, la Mare de Déu (a la imatge). Ambdós aportaren una gran càrrega expressiva, com també la resta d'actors, que assoliren un notable nivell. Féu un dia esplèndid, la qual cosa donà més lluïment a l'obra, que ja és una tradició després de 20 anys en escena cada Divendres Sant.

Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Joan F. López Casanovas

Opinió

«Vine i seu al costat nostre...»

Joan F. López Casanovas