Notícies del dia 29 de novembre de 2004
Illes Balears / Balears
Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Xisco celebra amb Sissoko el gol de Moretti.<br/>

Futbol

2-0: El Mallorca cau a València i al darrer lloc de la classificació

El Mallorca jugà ahir el millor partit de l'època Cúper i, tanmateix, sumà la seva primera derrota a la Lliga amb el tècnic argentí, ja que caigué davant el València a Mestalla (2-0). L'equip mostrà una bona disposició tàctica i, a la primera meitat, tudà clares oportunitats per avançar-se o igualar el marcador, que obrí Moretti a la primera mitja hora de joc. L'onze de Cúper abaixà el ritme i la intensitat a la represa. El conjunt de l'italià Rainieri aprofità les facilitats que li oferiren els mallorquiniestes per sentenciar el matx i enviar el Reial Mallorca de nou a la coa de la classificació de Primera Divisió. En aquesta situació, la propera jornada de Lliga es presenta clau en el partit que jugarà l'equip davant el Numància, que també ocupa un dels llocs de descens.

Tomeu Martí

Poliesportiu

Palma serà seu de l'Europeu del 2007

La Federació Internacional de Bàsquet decidí ahir concedir a Espanya l'organització del campionat d'Europa de l'any 2007. Madrid, Alacant, Granada i Palma seran les ciutats on es disputarà el torneig entre el 7 i el 16 de setembre. Els partits es jugaran al nou velòdrom, una instal·lació plurifuncional que es construirà al polígon de Son Oms.

Ara / Estat Espanyol

Estat Espanyol

Tensió per la declaració d'Aznar avui davant la comissió de l'11-M

Ahir, hores abans de la compareixença de José María Aznar davant la comissió que investiga l'atemptat de l'11 de març, la majoria de partits polítics coincidí que l'expresident dirà que la tragèdia va ser emprada per desallotjar el Partit Popular del Govern espanyol. Els grups parlamentaris descartaven que Aznar aportàs cap informació de relleu. L'expectació per la compareixença, que serà emesa per televisió a partir de les 9 del matí, és màxima, com ho demostren les múltiples declaracions polítiques que, llevat dels representants del PP, es realitzaren ahir. Una d'elles va ser la de José Blanco, cap d'Organització del PSOE, que sentencià: «Aznar continuarà mentint».

Agències

Ara / Món
Ara / Tendències
Opinió / Opinió
Joan Marí

Opinió

El matís

Joan Marí

Damià Quetglas

Opinió

'Congrassats'

Damià Quetglas

Miquel Serra

Opinió

Els excèntrics

Miquel Serra

Bartomeu Picornell

Opinió

Tres notes

Bartomeu Picornell

Miquel Àngel Limon

Opinió

Vents de la mateixa mar

Miquel Àngel Limon