Notícies del dia 26 de juny de 2004
Illes Balears / Balears
El desdoblament de la carretera Palma-Valldemossa també està previst.

Balears

El Govern ajorna el segon cinturó per consensuar-lo amb Madrid

El Govern balear no pensa renunciar al finançament estatal previst per a la construcció del segon cinturó de Palma. D'aquesta manera, el president Matas està disposat a retardar-ne l'aprovació fins que la consellera d'Obres Públiques, Mabel Cabrer, i la ministra de Foment, Magdalena Àlvarez, consensuïn el disseny definitiu de la futura infraestructura. A l'encontre també hi participarà la vicepresidenta de l'Executiu balear, Rosa Estaràs, que ha demanat personalment l'entrevista amb Àlvarez. Tot i així, al Consolat ni tan sols no volen preveure la possibilitat que l'Estat no pagui els 18 milions d'euros que estan pressupostats en el Conveni de Carreteres per a l'obra.

Rafel Gallego

Illes Balears / Cultura
La batlessa, dimoni rosa.<br>

Cultura

Ben Amics dóna a Cirer el dimoni rosa per no voler noces gais a Cort

L'associació gai i lesbiana Ben Amics celebrà anit la tradicional festa d'entrega del premi Dimoni Rosa, concedit a actituds reaccionàries i lesives per a la dignitat sexual. El guardó fou lliurat a la batlessa de Palma, Catalina Cirer, per haver impedit la celebració de noces homosexuals a Cort i perquè «afavoreix comportaments homòfobs en contra de la llibertat de les persones». La batlessa, que sempre s'ha autodefinit com a democristiana i que sabia que hi hauria foto, no perdé l'ocasió de posar devora gais, lesbianes i polítics com Marilena Tugores i Jordi Llabrés (a l'esquerra). Cirer apareix protegida per un ventall de l'arc de Sant Martí que exhibeix un membre de Ben Amics.

Efe

Cultura

El primer ministre de Jordània arriba a Mallorca en visita privada

Faisal Al Fayez, primer ministre de Jordània, arribà ahir a Palma en visita privada acompanyat pel seu seguici. El mandatari no féu declaracions. El viatge d'Al Fayez podria emmarcar-se en les gestions prèvies a la visita que realitzaran els monarques jordans a Espanya. En aquest context, és necessari recordar que Felip i Letizia han passat part de la seva lluna de mel en aquest país, fronterer amb Israel i l'Iraq. 48

Ll.Llorenzo

Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Kika Rodríguez

Opinió

Qüestió d'animar-se

Kika Rodríguez

Opinió

Les clavegueres

Joan Mir, professor de la UIB

Opinió

Greuges

Joan Massanet.Palma.

Miquel Piris

Opinió

Demogràcia

Miquel Piris