L'australià Lleyton Hewitt ja espera Moyà als vuitens de final

El mallorquí guanyà amb facilitat, mentre Llagostera deia adéu

TW
0

Carles Moyà va aconseguir ahir ficar-se en els vuitens de final de Wimbledon després de la seva victòria contra el rus Dmitry Tursunov per 6-1, 6-4 i 7-5 en només una hora i 29 minuts. Moyà es va beneficiar del cansament del seu rival, que en la jornada anterior havia disputat un partit que es resolgué en cinc sets amb una darrera màniga de més de trenta jocs.

Amb aquesta victòria, el mallorquí continua 'aprenent' a les pistes de Wimbledon i cada vegada ofereix una imatge més sòlida. Si en la seva estrena contra Patience va haver d'arribar al cinquè set i dijous va disputar quatre mànigues contra Stepanek, ahir va solucionar el partit per la via ràpida.

Moyà mai abans no havia superat la segona ronda en el torneig londinenc, al qual no havia assistit en les dues últimes edicions. No obstant això, la seva victòria contra Philippoussis a la final de l'última Copa Davis va fer que es replantegés la seva tornada. Ara ja es troba a vuitens de final, on es mesurarà contra Lleyton Hewitt. L'australià va superar el jugador croat Goran Ivanisevic per un contundent 6-2, 6-3 i 6-4. Hewitt va dominar el partit en tot moment, i deixa el torneig de Wimbledon amb només dos campions, el propi Hewitt i el suís Roger Federer. Carles Moyà creu que l'australià és ara més perillós que la darrera vegada que varen enfrontar-se. «Ara és diferent, ell està jugant bé, però jo també em trobo en un bon moment de forma, i m'ho he de prendre com un partit i no com un torneig. La situació és diferent que a la Davis», va afirmar Carles Moyà.