El Govern s'oposa a les aerolínies i defensa un preu baix en els vols interinsulars
El Govern defensarà el manteniment del preu de 72 euros per als vols interilles davant la intenció de les companyies aèries, que volen augmentar les tarifes. La primera aerolínia que presentarà al·legacions al projecte del Ministeri de Foment, Air Nostrum, demanarà un increment d'11 euros, fins als 83, segons anuncià el seu conseller delegat, Carlos Bartomeu. Bartomeu i el director general d'Air Nostrum, Miguel Àngel Falcón, foren rebuts ahir en audiència per la consellera d'Obres Públiques i Transports, Mabel Cabrer, a qui li explicaren les al·legacions que lliuraran dilluns a la Direcció General d'Aviació Civil, i li informaren de la intenció de l'aerolínia de romandre en el mercat balear, sigui quin sigui el resultat final de la declaració d'interès públic dels vols interinsulars.
Matas trasllada al rei les mesures per a la reactivació econòmica
El president del Govern balear, Jaume Matas, va traslladar ahir al rei Joan Carles les principals línies d'actuació del seu executiu «vinculades a la preocupació per la situació econòmica i per la qualitat de vida dels ciutadans». Així ho explicà Matas en sortir de l'audiència que va mantenir amb el rei durant prop de mitja hora al Palau de l'Almudaina i que va venir precedida per la recepció oficial dels membres del nou Executiu autonòmic.
El Reial Mallorca torna a estar en mans d'accionistes mallorquins
L'ampliació de capital del Reial Mallorca quedà tancada ahir amb l'aprovació de la junta d'accionistes. El nou Consell d'Administració, presidit per Mateu Alemany, quedà ahir constituït. D'aquesta manera, el club torna a mans de l'empresariat mallorquí, que controla el 80% de la societat. Bartomeu Cursach, amb el 20'88% de les accions, és el principal inversor i ha situat la seva filla Sònia a la vicepresidència. L'arquitecte Joan Tolo Seguí i el professor i jugador de pàdel Mateu Palmer, ambdós vinculats a Cursach, han comprat accions per valor d'un milió i mig d'euros cada un. Aviat sortiran a la venda accions per a tots els mallorquins al preu de 60'10 euros la unitat.
Cartes al director