Aquesta és, ara per ara, l'alineació més lògica que pot configurar Pacheco, però encara, a tres dies del partit d'anada de la final de la Supercopa d'Espanya, hi pot haver algunes modificacions. Si Stankovic i Nagore acaben signant pel Reial Mallorca en les properes hores, tindran alguna opció d'entrar en l'equip, encara que els exatlètics no s'han entrenat gairebé amb els seus companys.
Ara bé, aquestes no són les úniques possibles modificacions. Ibagaza i Etoo encara tenen la porta oberta per oxigenar l'economia del club en cas d'un suculent traspàs i l'Atlètic de Madrid i el València, respectivament, no han llançat la tovallola encara.
Les novetats amb respecte la temporada passada són molt poques, concretament dues: el davanter Bruggink, que cobreix el lloc de Pandiani, i Toni González, que puja del filial per ocupar la banda esquerra, propietat d'Albert Riera la temporada passada.
També hi haurà jugadors no habituals en les alineacions per suplir les baixes d'alguns jugadors que han partit: Marcos entrarà per Harold Lozano en el pivot i Campano per Àlvaro Novo a la banda dreta. Tampoc hi serà Lussenhoff, que ja ha signat el seu contracte, però gairebé no tindrà temps de tornar a entrenar-se amb els que la temporada passada ja havien estat els seus companys.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.