Arco obté una gran acceptació
Arco s'inaugurà a Madrid amb molta participació. La representació balear hi és elevada. Els reis visitaren l'estand del museu del Baluard.
No a la guerra i victòria d'Espanya (3-1) sobre Alemanya
L'ambient antibel·licista marcà l'amistós entre Espanya i Alemanya, que es jugà a Son Moix. La selecció d'Iñaki Sáez s'imposà per tres gols a un. Marcaren Raúl, per partida doble, i Guti. Per part teutona féu el gol Bobic. Però el tret distintiu del partit foren les nombroses pancartes que protestaven contra la guerra a l'Iraq. En dues ocasions, aficionats botaren al camp amb pancartes a favor de la pau. El primer dels que saltaren fou detingut, encara que va ser posat en llibertat abans del descans. El segon féu la seva aparició ja ben entrada la segona part (a la imatge) amb una protesta semblant.
L'OTAN fracassa i no aconsegueix el pacte per defensar Turquia
L'OTAN no va aconseguir ahir dimecres solucionar l'estancament en les converses per a un pla compromès amb la defensa de Turquia en cas d'una guerra amb l'Iraq liderada per Estats Units, varen dir diplomàtics. D'altra banda, Bagdad afirma que el suposat missatge de Bin Laden és només un pretext i que no té vincles amb Al Qaeda. Pel que fa al posicionament del govern espanyol, Aznar esperarà l'informe dels inspectors per prendre una decisió definitiva.