Notícies del dia 29 de novembre de 2002
Illes Balears / Balears
Les empreses de lloguer de cotxes situades en sòl rústic ocupen terrenys propers a la Platja de Palma

Balears

Cort tanca els rent-a-car que són a sòl rústic

L'Ajuntament de Palma tancarà en el termini de dos mesos totes les empreses de cotxes de lloguer que es trobin situades en sòl rústic de manera il·legal. Aquest va ser el principal acord que es va prendre ahir en la sessió plenària amb el vot favorable de tots els partits polítics. La norma afecta quinze empreses i més de 15.000 vehicles. En la mateixa sessió, els regidors socialistes abandonaren el saló de plens en protesta per la manca d'acord en la concessió de les medalles d'or de la ciutat.

Sebastià Bennàssar

Balears

El preu del bitllet d'avió es dispara per Nadal

Les persones que viatgin des de Son Sant Joan fins als principals aeroports de la Península entre el 22 de desembre i el 6 de gener hauran de pagar fins a un 30 per cent més que en unes altres dates. Les agències de viatge han confirmat l'encariment dels preus, que les companyies justifiquen bàsicament en l'alça dels preus.

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Quinze persones perderen la vida en aquest hotel propietat d'israelians.

Món

Ofensiva mortal a Kenya contra Israel

L'Estat d'Israel va ser copejat ahir a Kenya i en el seu propi territori amb tres atemptats terroristes que acabaren amb un total de 23 morts, 11 dels quals foren israelians. La fortuna féu que no es registrassin encara més víctimes. El primer atemptat es produí quan tres suïcides feren esclatar un cotxe bomba en un hotel de Mombasa, on acabava d'entrar un grup d'israelians. Instants després, dos míssils erraren el seu objectiu, que era un aparell jueu amb 261 passatgers que s'enlairava de l'aeroport de Mombasa en direcció a Tel Aviv. A la localitat de Beit Shean, a Israel, vuit persones més moriren per un atemptat a trets comès per dos palestins, que varen ser abatuts per l'Exèrcit. Tot i que se sospita que Al Qaeda pot estar al darrere dels atacs de Kenya, l'Exèrcit de Palestina, organització fins ara desconeguda, ha reivindicat les accions.

Reuters

Opinió / Opinió