«Lament deixar la 'família' dels lesionats»

Federico Lussenhoff assegura que el fet de reintegrar-se al grup el fa sentir novament futbolista

TW
0


Veu la llum al final del túnel, torna a sentir-se futbolista... tots els tòpics que puguin imaginar-se per descriure la situació d'un jugador que torna a entrenar amb els seus companys després de tres mesos i mig recuperant-se d'una lesió serveixen per explicar l'estat anímic de Federico Lussenhoff. El defensa argentí es va lesionar en el seu segon partit de la temporada, contra el Betis. L'entrada a Joaquín no l'ha deixat demostrar encara la seva vàlua a l'afició mallorquinista, però el Colo es pren la situació amb molta paciència.

«Quan fa ja poc més d'un mes que véns a fer voltes al camp, dia rere dia, sempre vols tocar un poc més la pilota; després, quan toques la pilota, vols fer una feina més específica i després vols fer un poc de futbol... aquesta és l'ambició de tot ésser humà: anar progressant. En fi, he de tractar de ser un poc pacient per estar preparat en el moment d'aportar coses a l'equip», assegurà ahir el jugador.

Ara l'argentí ha deixat enrere la seva etapa de convivència amb els altres dos lesionats de l'equip, Biagini i Vicente, i passa a un nou estadi. «Ja som com una altra família que s'ha format amb Vicente, Biagini, els 'físios'... Ja fa mesos que compartim el vestidor i ara hi ha un poc de malenconia perquè els he de deixar».

El Colo usà un d'aquells tòpics tan corrents en el món del futbol: «Estic molt content en l'aspecte anímic per haver-me reincorporat al grup... això em fa sentir futbolista». Queda clar, a vegades, que no hi ha res millor que un tòpic per expressar situacions. A part d'això, el Colo va reconèixer que «feia molt de temps» que no realitzava «una pràctica tan intensa de futbol», però que s'ha sentit «còmode» de moment. «Sé que necessit millorar molts aspectes de la condició física, però són passes endavant que ja fa molt de temps que faig i ara s'acosta la meta, que és estar al mateix ritme que el grup», afegí.

Ara, a més a més d'acabar de recuperar-se, el problema per a Lussenhoff serà entrar en un onze inicial que s'ha fet molt fort amb els darrers resultats: «Molt millor que sigui així, perquè significa que l'equip està molt bé; en definitiva, aquí tothom fa feina per un mateix objectiu, que és el club, i cada jugador és conscient d'això».