Habitatge, inseguretat i carreteres és el que més preocupa els balears
L'habitatge i la inseguretat ciutadana són els problemes que més preocupen els ciutadans de les Balears, segons l'enquesta realitzada per l'empresa Sondymark per al Govern balear. Tot i així, el nombre dels que assenyalen l'habitatge com a principal maldecap ha davallat cinc punts respecte del sondeig efectuat l'any passat, encara que quasi un trenta per cent dels consultats veu que aquesta és la qüestió cabdal. Una de les dades més significatives és que el malestar per la inseguretat ciutadana i la delinqüència experimenta un gran creixement a Palma, mentre que a la Part Forana la segona preocupació és el mal estat de les carreteres. La immigració no ocupa un lloc destacat.
El BBVA decideix a Palma endurir les normes ètiques dels consellers
El consell d'administració del Banc Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) acordà ahir un enduriment de les normes ètiques de comportament dels seus consellers. Just acabada la trobada, el seu president, Francisco González, digué que «esper que aquesta reunió de Palma sigui històrica». La cúpula del banc ha decidit augmentar les incompatibilitats dels consellers i limitar fins a un màxim de 65 anys l'edat del president com a norma de funcionament.
Imputada la cúpula del Santander per 139 delictes
La jutgessa de l'Audiència Nacional Teresa Palacios considera que el president de l'SCH, Emilio Botín, i quatre exalts càrrecs més de l'antic Santander cometeren un total de 138 delictes fiscals i un altre de falsedat documental en el cas de les cessions de crèdit. Palacios ha donat per conclosa la instrucció del cas i insta les parts personades que presentin el seu escrit d'acusació, la qual cosa conduiria a l'obertura del judici oral.
Cartes al director