Etiqueta 'luxe'

Crònica Negra

L'Audiència arxiva el cas per violació contra un príncep saudita a Eivissa

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Palma ha decretat el sobreseïment provisional de la causa que investigava si el príncep saudita Alwaleed bin Talal va violar la model Soraya en un iot de luxe a Eivissa.

E.P.28/03/12 0:00

Economia

Fer llimonada, un luxe

Un pic més, les llimones lideren el rànquing dels productes més cars de la senalla de la compra. Segons les dades del Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç, fer llimonada esdevindrà un luxe, ja que el quilo de llimones el setembre era un 47,9% més car que el mateix mes de 2007. No debades, en els darrers nous mesos just baixaren de preu les cebes i els plàtans, amb descensos propers al 5%.

Laura López David/E.P.08/10/08 0:00

Tendències

Luxe de segona mà

Bosses Louis Vuitton i rellotges Gucci a una fracció del preu original: les botigues del luxe "reciclat" floreixen arreu, però sobretot al Japó, on la crisi econòmica ha creat un puixant mercat de segona mà que és un fidel reflex de les noves estratègies de consum. Amb la crisi, les importacions japoneses dels productes nous de marca, que inclouen els més luxosos, totalitzaren el 2009 uns 894.600 milions de iens (8.000 milions d'euros), gairebé un 16 per cent menys que l'any anterior, segons les dades que maneja l'Institut d'investigació Yano del país asiàtic.

Rocio Otoya. EFe19/12/10 0:00

El resultats de l'empresa no reflecteixen cap impacte negatiu.

Tendències

El luxe esquiva la incertesa econòmica

La xifra de negoci del grup europeu líder en productes de luxe, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), assolí els 16.303 milions d'euros, fet que representa una millora del 14,7% respecte del mateix període de 2010. Així ho va anunciar ahir l'empresa, que confia a tancar un bon any 2011 després que els seus comptes no reflecteixin cap impacte negatiu per la desacceleració de l'economia global. "L'excel·lent resultat de LVMH en els nou primers mesos de l'any confirma la seva confiança en el que queda de 2011", destaca la companyia, que subratlla la intenció de mantenir la seva estratègia proactiva enfocada a la innovació. D'aquesta manera, la companyia propietària de marques com Louis Vuitton, Moët & Chandon, Loewe i TAG Heuer va aconseguir millorar un 7% les vendes de la seva divisió de vins i licors, mentre que la unitat de moda i complements va ingressar un 13% més, i la divisió de perfums i cosmètics, un 3% més.

E.P.19/10/11 0:00