El luxe esquiva la incertesa econòmica
La xifra de negoci del grup europeu líder en productes de luxe, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), assolí els 16.303 milions d'euros, fet que representa una millora del 14,7% respecte del mateix període de 2010. Així ho va anunciar ahir l'empresa, que confia a tancar un bon any 2011 després que els seus comptes no reflecteixin cap impacte negatiu per la desacceleració de l'economia global. "L'excel·lent resultat de LVMH en els nou primers mesos de l'any confirma la seva confiança en el que queda de 2011", destaca la companyia, que subratlla la intenció de mantenir la seva estratègia proactiva enfocada a la innovació. D'aquesta manera, la companyia propietària de marques com Louis Vuitton, Moët & Chandon, Loewe i TAG Heuer va aconseguir millorar un 7% les vendes de la seva divisió de vins i licors, mentre que la unitat de moda i complements va ingressar un 13% més, i la divisió de perfums i cosmètics, un 3% més.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català