El luxe esquiva la incertesa econòmica
La xifra de negoci del grup europeu líder en productes de luxe, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), assolí els 16.303 milions d'euros, fet que representa una millora del 14,7% respecte del mateix període de 2010. Així ho va anunciar ahir l'empresa, que confia a tancar un bon any 2011 després que els seus comptes no reflecteixin cap impacte negatiu per la desacceleració de l'economia global. "L'excel·lent resultat de LVMH en els nou primers mesos de l'any confirma la seva confiança en el que queda de 2011", destaca la companyia, que subratlla la intenció de mantenir la seva estratègia proactiva enfocada a la innovació. D'aquesta manera, la companyia propietària de marques com Louis Vuitton, Moët & Chandon, Loewe i TAG Heuer va aconseguir millorar un 7% les vendes de la seva divisió de vins i licors, mentre que la unitat de moda i complements va ingressar un 13% més, i la divisió de perfums i cosmètics, un 3% més.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc