El resultats de l'empresa no reflecteixen cap impacte negatiu.

TW
0

La xifra de negoci del grup europeu líder en productes de luxe, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), assolí els 16.303 milions d'euros, fet que representa una millora del 14,7% respecte del mateix període de 2010. Així ho va anunciar ahir l'empresa, que confia a tancar un bon any 2011 després que els seus comptes no reflecteixin cap impacte negatiu per la desacceleració de l'economia global.

"L'excel·lent resultat de LVMH en els nou primers mesos de l'any confirma la seva confiança en el que queda de 2011", destaca la companyia, que subratlla la intenció de mantenir la seva estratègia proactiva enfocada a la innovació. D'aquesta manera, la companyia propietària de marques com Louis Vuitton, Moët & Chandon, Loewe i TAG Heuer va aconseguir millorar un 7% les vendes de la seva divisió de vins i licors, mentre que la unitat de moda i complements va ingressar un 13% més, i la divisió de perfums i cosmètics, un 3% més. Així mateix, les vendes de la unitat de rellotges i joieria augmentaren un 76%.

En el tercer trimestre de l'any, les vendes de LVMH van créixer un 17,6%, fins als 6.011 milions d'euros, impulsades per la unitat de rellotges i joieria (+160%), com també per la divisió de moda i complements (+13,8%).

En aquest sentit, la multinacional del luxe va subratllar que "el tercer trimestre va constatar una continuació en la tendència apreciada des de principis d'any, amb un continuat impuls a Àsia, Europa i EUA, mentre el Japó ha tornat a registrar creixement durant el període", apunta la companyia, que va destacar els "excepcionals progressos" a tot el món.

Malgrat les bones dades, Louis Vuitton cotitzava amb caigudes ahir al matí a la borsa de París. Les accions de la firma es pagavena a 111 euros, un 1,6% per davall del tancament de dilluns, encara que acumulen uns guanys del 14% aquest mes d'octubre.