algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:
10°

Demana a un comercial d'Orange que l'atengui en català i aquest li respon «eres idiota»

El periodista del diari El Punt Avui, Miquel Riera, va denunciar aquest dilluns des de les seves xarxes que havia estat insultat per sol·licitar ser atès en català a un comercial de l'operadora telefònica Orange.

«Hola @orange_es, un dels seus venedors m'acaba de dir 'idiota', literalment, quan li he demanat si em podia atendre en català. Quin personal contracten? Quina és la seva política vers el català? Així pretenen aconseguir nous clients? Gràcies!» va piular el periodista.

Aquesta és la piulada de Miquel Riera:

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente
Per Adrian Escalante Yuquilema, fa mes de 3 anys

Bones, vinc a donar la meva opinió sobre la notícia del venedor d'Orange publicada en el vostre diari 14 d'abril de 2021. En primer lloc, vull aclarir que això és una opinió oberta, és a dir, que segurament qualsevol persona pugui millorar l'opinió amb més informació. Per començar, el venedor no té ningú dret a insultar ni faltar al respecte a un client de la companyia que ell representa, ja que a part de parèixer un nin petit també dona una imatge dolenta cap a l'empresa Orange. Espero que hagin amonestat o despatxar a aquest venedor i que l'empresa hagi fet una disculpa pública per al client afectat. Aquesta frase l'haurien de tenir present totes les empreses, "El client sempre té la raó".

Valoració:2menosmas
Per Macià, fa mes de 3 anys

"Guapi"
Qualsevol empresa ubicada a una comunitat ha de poder atendre els clients en la llengua o llengües oficials de la comunitat. Aquí i arreu. No hi ha excuses ni excepcions que valguen. Punt final.

Valoració:0menosmas
Per Enriqueta, fa mes de 3 anys

Jo directamente parlo en catalá si no ho entenen penjo. Estic. amb 02. I si jo parlen

Valoració:7menosmas
Per Claro que sí, guapi, fa mes de 3 anys

Por cierto.
Que dice @M, que si les han prometido la nacionalidad española a cambio de ser antipáticos con los catalanoparlantes.
O sea.
Que ya no hace falta nacer aquí.
Ni carta de naturaleza.
Ni residencia continuada.
Basta con echar currículum en Orange.
Cuidao con el urbanista, que también es abogado.
Y los ignorantes son ellos.
Te quiero.

Valoració:-1menosmas
Per Claro que sí, guapi, fa mes de 3 anys

Alguien le puede explicar a @Son uns racistes (aka @M) que el call center esté posiblemente en Venezuela o Colombia?.
Serás un urbanista estupendo, pero en empresas tecnológicas estás fatal.
Sabes si en Madriz existe la calle Venezuela?.
Es para un amigo.

Valoració:-5menosmas
Per No és la única, fa mes de 3 anys

A mi un comercial de Vodafone em va dir literalment quan li deia que si em podia atendre en la meva llengua, que l'entendria millor: "Vete a tomar por culo, a ver si esto lo entiendes"

Valoració:4menosmas
Per Son uns racistes, fa mes de 3 anys

Probablement era un sudamericà d'aquests tan antipàtics que pareix que han vingut aquí a sotmetrer nos.
Son tan ignorants, que enlloc d'anar a venjar sea Extremadura o a Castella. pel que feren els "conquistadores" als seus avantpassats, la majoria pareix que venen aqui amb la intenció d'arrassar nos cultural i lingüísticament a noltros , que històricament no tenim cap culpa de res. O tal vegada és que els han promés la nacionalitat si contribueixen a deixar nos sense la llengua i la cultura pròpies de la nostra terra?
Sia com sigui , aquesta gent s'esta fent molt antipàtica, ja en començam a estar tips, de que venguin aqui a millorar, però que ens ho paguin maltractant nos als naturals d'aqui. Racistes!

Valoració:13menosmas
Per egnaro, fa mes de 3 anys

Jo soc, precisament client d'Orange. Quan ses senyoretes em cridan per oferirme descomptes o més gigues, i lis dic que em parlin en mallorquí, em contesten, més o manco, així: "Lo sentimos señor, no lo hablamos. Disculpe". Mai he rebut cap insult. Després faig lo que en dona la gana.

Valoració:-6menosmas
Per Lisa, fa mes de 3 anys

Doncs deu ser el dia dels ignorants! A mi m'ha telefonat un de Jazztel, i m'ha preguntat amb quina companyia estava, li he dit que amb Parlem, i m'ha dit que no entenia el català...com si els noms propis s'haguessin de traduir, es veu que li tenia de dir "Hablemos" i li he dit doncs que jo no entenia el castellà, he penjat i aquí s'ha acabat la conversa..

Valoració:14menosmas
Per ¿?, fa mes de 3 anys

No me creo de ninguna manera, que sin más y solo por pedirle que le atendiera en catalán, el empleado le tratase de idiota. Presuntamente, la escena que relata no está completada.
Como siempre, me falta la versión de la otra parte.
Periodista de "El Punt Avui"

Valoració:-49menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente