El periodista del diari El Punt Avui, Miquel Riera, va denunciar aquest dilluns des de les seves xarxes que havia estat insultat per sol·licitar ser atès en català a un comercial de l'operadora telefònica Orange.
«Hola @orange_es, un dels seus venedors m'acaba de dir 'idiota', literalment, quan li he demanat si em podia atendre en català. Quin personal contracten? Quina és la seva política vers el català? Així pretenen aconseguir nous clients? Gràcies!» va piular el periodista.
Aquesta és la piulada de Miquel Riera:
Hola @orange_es, un dels seus venedors m'acaba de dir "idiota", literalment, quan li he demanat si em podia atendre en català? Quin personal contracten? Quina és la seva política vers el català? Així pretenen aconseguir nous clients? Gràcies!
? ?iquel Riera (@mrierapla) April 12, 2021
Bones, vinc a donar la meva opinió sobre la notícia del venedor d'Orange publicada en el vostre diari 14 d'abril de 2021. En primer lloc, vull aclarir que això és una opinió oberta, és a dir, que segurament qualsevol persona pugui millorar l'opinió amb més informació. Per començar, el venedor no té ningú dret a insultar ni faltar al respecte a un client de la companyia que ell representa, ja que a part de parèixer un nin petit també dona una imatge dolenta cap a l'empresa Orange. Espero que hagin amonestat o despatxar a aquest venedor i que l'empresa hagi fet una disculpa pública per al client afectat. Aquesta frase l'haurien de tenir present totes les empreses, "El client sempre té la raó".