algo de nubes
  • Màx: 16°
  • Mín: 11°
12°

El Govern espanyol destina part dels fons europeus pel corredor mediterrani a promocionar el model radial que connecta amb Madrid

El Govern espanyol ha confirmat que destina fons europeus del corredor mediterrani a altres zones que no són Catalunya, País Valencià, Múrcia o Andalusia en una resposta al senador de Compromís, Carles Mulet. La zona en què s'inverteixen «excedeix l'àmbit de les comunitats autònomes mencionades al text de la pregunta», han confirmat.

Concretament, l'Executiu espanyol paga infraestructures que passen per Madrid per a justificar la promoció del model radial de les infraestructures espanyoles. Ho fan a partir de la definició del corredor mediterrani que en fan els reglaments europeus, amb ramals litorals, però també un ramal que passa pel centre de la península Ibèrica.

Així, han invertit en la renovació i implantació del sistema europeu de gestió del tràfic ferroviari a la línia de gran velocitat Madrid-Sevilla, que inclou actuacions a Castella-la-Manxa i la Comunitat de Madrid; i la renovació integral i electrificació de la línia Sagunt-Terol-Saragossa, o actuacions de renovació a la línia Madrid-Jaén, enumera el govern espanyol a la resposta al senador de Compromís.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per pep bestard, fa mes de 2 anys
a la espanya del segle XX i XXI , es comensa TOT pèr el teulat,
el primer AVE sevilla madrid, cuan es y sera semprer deficitari y la ultima linea del estat a sigurt la conerccio amb França, que es la unica amb que pot donar benefici .
Valoració:0menosmas
Per Per a jo..., fa mes de 2 anys
Jo deixaria que aquest Ave se´l financiesin amb els doblers dels centralistes del règim, o a base de talons del presupuesto nacional.

Per a jo, com que el negoci és i el volen seu, deixaria que se´l confitessin i el subvencionessin ells tots solets.

Per a jo ho tenc decidit, ja s´ho faran...
Valoració:0menosmas
Per No s'haura de consentir, fa mes de 2 anys
Jo m'imagin que dirien els ciutadans francesos, si a la seva part del Corredor Mediterrani, per exemple a Narbona. o a Montpeller, el traçat enlloc de continuar per la costa, anàs cap al nort fins arribar a París, per després tornar a baixar i continuar fins a Marsella i Niza.
La gent protestaria i no ho deixaria fer, perque malgrat França sigui un país centralitzador, els seus governants no son tan curts ni tan prepotentscom per gastar mil.lions just per satisfer les pretensions dels capitalins i l'ego de la gent de les zones pobres que viuen a l'esquena dels altres, com dissortadament passa a Espanya.
Valoració:2menosmas
Per Per més que facin, tamateix a Madrid no hi ha mar, fa mes de 2 anys
No poden consentir el que és més que evident: Que les costes marítimes duen comunicaciô i riquesa, que el Mediterrani continua essent molt important, o que tenir la capital de la nació a un secar enmig del no res és un invent que no té sentit, ja que no pinta res en la vida portuària i marítima, ni frontetera, ni fluvial perque el Manzanares és gairebé un torrent, ni en cap aspecte geogràfic.
Però insisteixen i insisteixen, en fer la capital espanyola un port del Mediterrani i tuden els doblers fent-li vies de connexió. I el dia menys pensat, se carregaran València per fer un canal que arribi fins a Madrid.
Molts estsm fns a la coroneta, del supremacisme centralista i centritzador d'aquests "ñordos" que se pensen ser éssers superiors.
Valoració:6menosmas
Per segur, fa mes de 2 anys
Este corredor es totalmente necesario hasta Francia.
El "todos los caminos conducen a Roma", es cosa de hace 20 siglos; ahora ya no.
Valoració:-3menosmas
Per Nofret, fa mes de 2 anys
Quina merda que es el centralisme. Per garantir i consolidar la supremacía de la capital del estat espanyol, es foten les inversions molt més necessàries a totes les altres comunitats
Valoració:10menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente