Un cara a cara que no passarà a la història
Els dos caps de llista al Congrés del PP, Maria Salom, i del PSOE, Antoni Garcias, realitzaren ahir en el Parlament el debat electoral televisat, que va ser conduït pel periodista Rafel Gallego (imatge inferior). Mentre es registraren protestes a la porta de la Cambra. El cobrador del frac, enviat per Unitat, presentà una espectacular factura a Garcias i a Salom en demanda d'un finançament just. També s'hi presentaren la candidata d'EU-EV, Marisol Ramírez, i companys seus, que denunciaren la «injustícia» del debat bipartidista.
Unitat i PP retreuen a Zapatero que hagi mantingut «maltractades» les Illes 4 anys
Els adversaris electorals del PSOE en aquestes eleccions generals criticaren ahir l'afirmació feta a Palma per Zapatero en el sentit que millorarà el sistema de finançament de les Balears. El candidat d'Unitat per les Illes, Pere Sampol, afirmà que el líder socialista «és igual de corresponsable que el PP en la discriminació balear» i l'instà que no faci ara «actes de fe». Per la seva banda, Rosa Estaràs assegurà que el programa dels populars és «molt més concret i compromès. El PSOE no ha presentat ni un sol document». El cap de llista socialista, Antoni Garcias, celebrà que sigui Zapatero el primer president espanyol que reconeix un sistema «totalment injust».
Dos operaris penjats de la cúpula de la Seu posen 3 malles a la rosassa
Dos operaris escaladors, diverses cordes penjades de la cúpula de creu a una alçada de quaranta metres, tres xarxes de niló i 4.000 euros més IVA de cost formen el primer operatiu duit a terme pel Capítol per reposar els vidres que es varen derprendre el passat dia 14 de la rosassa major de la Seu. La feina va començar abans d'ahir i haurà de concloure demà perquè, a les 21.30 hores, tindrà lloc un concert de l'Orquestra Simfònica de Balears dirigida per JoanValent, per celebrar el Dia de les Illes Balears.