Retirada d'enderrocs
Finalment, el Govern obligà ahir llevar els enderrocs de les obres del parc de ses Estacions i anuncià la imposició d'una sanció econòmica a l'empresa que els hi abocà. No obstant això, la directora d'obres de Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM), Ana García, explicà que la multa tindrà un caràcter exemplar, atès que l'abocament no suposava cap perill per al medi ambient o per a la salut pública. Cal recordar que aquest cap de setmana, Diari de Balears ha denunciat i ha provat amb imatges l'abocament incontrolat i d'amagat del Govern d'enderrocs a tota la zona del soterrament, tant de l'estació intermodal com del corredor ferroviari.
El PSIB acusa el PP de no voler investigar la corrupció a Balears
El PSIB-PSOE ja dóna per fet que el PP impedirà la creació en el Parlament d'una unitat d'investigació sobre l'increment extraordinari del patrimoni de càrrecs polítics. La portaveu socialista Francina Armengol manifestà sentir-se «molt pessimista» respecte de poder arribar a un acord amb els populars. En posà com a exemple que el PP hagi confirmat Eugenio Hidalgo com a candidat a la batlia d'Andratx quan està immers en repetides denúncies judicials. El PP balear contestà que «als socialistes, els pot sortir el tir per la culata». D'altra banda, el PSOE estatal expulsarà els càrrecs sospitosos de corrupció. També ha aprovat un decàleg per lluitar contra «l'urbanisme salvatge».
Maurizia Cacciatori ja és a Mallorca
La jugadora de voleibol arribà ahir a Son Sant Joan per posar-se a les ordres de l'Ícaro Alaró. Ve d'Itàlia després de participar a Hondures en el programa «L'Illa dels Famosos».
Cartes al director
Quin problema?
Cartes al director