Notícies del dia 23 de desembre de 2005
Illes Balears / Balears
El conseller de Turisme amb els vuit membres de la comissió que presentaren les seves conclusions.

Balears

Els experts veuen «innecessària» la regulació específica del tot inclòs

La comissió d'experts encarregada d'elaborar l'informe sobre la conveniència o no de regular el tot inclòs ha arribat a la conclusió que no és necessari establir una regulació específica per a aquesta modalitat d'oferta turística. El conseller de Turisme, Joan Flaquer, ha recordat que el compromís del seu Govern era seguir les recomanacions dels experts. També anuncià que el gener es plantejaran les mesures per solucionar la problemàtica. La comissió recomana crear un observatori i un certificat de qualitat. El contingut d'aquest estudi ha produït satisfacció entre els hotelers, que aposten per la «diversificació», i decepció entre els restauradors, que perden expectativa de negoci.

Illes Balears / Cultura
Miquel Colina, cap de l'administració número 3 de Vic, amb la grossa.

Cultura

La Grossa cau de ple a Vic i el Port d'Alcúdia rapinya 50.000 euros

El 20.085 de la Grossa de Nadal caigué de ple a Vic, que rebé 510 milions. El segon premi anà a València i el tercer a Mataró. Catalunya és la gran afortunada. Una sèrie del cinquè fou venuda a l'administració número 2 del Port d'Alcúdia, on arribaren 50.000 euros.

Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
El ministre Moratinos es reuní amb l'encarregat de negocis de l'Ambaixada de Bolívia, Àlvaro Pozo.

Estat Espanyol

El Govern vol que el Vaticà actuï en la «broma» de la Cope a Morales

El ministre d'Afers Estrangers, Miguel Àngel Moratinos, convocà ahir el nunci del Vaticà, Manuel Monteiro de Castro, per instar-lo que «es prenguin les mesures oportunes» per evitar que es reprodueixin «fets deplorables» com la «broma» al president electe de Bolívia, Evo Morales, quan aquesta cadena suplantà la personalitat del president José Luis Rodríguez Zapatero.

Agències

Ara / Món
Ara / Tendències
Opinió / Opinió
Joan F. López Casanovas

Opinió

Impertinències

Joan F. López Casanovas