Una mare denuncia l'intent d'estrangulació del fill a un col·legi de Palma
Una mare ha denunciat un col·legi de Palma per una presumpta agressió de diversos alumnes al seu fill, un tipus de violència conegut com «bulling». La denúncia parla d'un presumpte intent d'estrangulació i aporta un informe mèdic. El director del centre creu que no hi ha hagut «intencionalitat ni malícia en l'actitud dels nins» envers l'al·lot.
Un incendi arrasa 10 hectàrees a Canyamel
El primer gran incendi forestal d'enguany arrasà ahir 70 hectàrees de muntanya a Canyamel (Capdepera). Per fer-hi front, es mobilitzaren tres avions i tres helicòpters, que col.laboraren en l'extinció de les flames. A l'hora de tancar aquesta edició, el foc no estava sufocat per complet, tot i que hi havien treballat més de cent persones.
El 40% dels instituts ja fan costat a l'aprovat general en llengua catalana
El 40 per cent dels instituts de secundària de Mallorca ja han pres la decisió de fer costat a les mesures acordades per l'assemblea de professors duita a terme a l'STEI, en protesta per l'equiparació del quart d'ESO amb el nivell C de llengua catalana. Entre aquestes iniciatives es troba l'aprovat general aquest mes de juny a tots els alumnes que acabin l'ESO. De fet, 17 dels 42 instituts ja han pres la decisió de secundar-ho, mentre resten a l'espera del que decideixi la Conselleria d'Educació. A més, dels altres instituts restants, cap no ha dit que no accepta les mesures preses en l'assemblea i els seus professors continuen esperant la reunió dels sindicats amb el conseller Francesc Fiol.