Marratxí plora els tres joves morts
Els ciutadans de Marratxí donaren el darrer adéu a Miquel Cabot llabrés, Joan Miquel Bestard (fill del batle de la localitat) i Joan Serra Llompart, morts en accident de trànsit dijous passat. L'Ajuntament declarà el dia d'ahir de dol oficilal i les banderes onejaren a mig pal. A les 12 del midgia es guardà un minut de silenci davant les dependències. El capvespre se celebraren els funerals al Pla de Na Tesa, pont d'Inca i Pòrtol-
El PSM reclama que el Govern exerceixi l'acusació particular en el «cas Iglesias»
El PSM exigeix que el Govern balear es personi com a acusació en el cas obert contra Blanca Iglesias, l'exassessora del batle d'Inca, Pere Rotger (PP), que dimití fa un mes i mig després d'haver transcendit una pressumpta falsificació del seu títol universitari de psicologia. Els nacionalistes entenen que l'Executiu autonòmic s'ha de personar en el cas perquè Iglesias era treballadora en excedència de l'Institut Balear de la Natura -Ibanat-, una empresa pública, i també podria haver falsificat el títol per accedir a un lloc de feina que en requereix un de nivell superior.
Més de 90.000 estrangers ja tenen els papers per fer feina a Balears
El nombre d'estrangers amb permís de treball o residència a les Balears ja supera els 90.000 després que avui acabi el termini del procés de regulació extraordinària, que ha suposat que es donin d'alta a la Seguretat Social 20.000 nouvinguts. La majoria d'aquests legalitzats en les darreres setmanes rebran el permís de treball abans del 7 de juny. Alguns d'ells ja el tenen en el seu poder. El 65% d'aquests darrers regularitzats són llatinoamericans. El delegat del Govern, Ramon Socias, indicà que un cinc per cent de les sol·licituds han estat denegades i que al voltant de 10.000 persones no tenen papers, tot i que «es continuaran donant oportunitats a la immigració».