Notícies del dia 17 de març de 2004
Illes Balears / Balears
El cos de Larry J. quedà estès devora la carretera.

Balears

Moren dos ciclistes a Mallorca, arrossegats per diferents cotxes

Les carreteres de Mallorca visqueren ahir una altra jornada negra, ja que dos ciclistes perderen la vida arrossegats per cotxes. El primer morí a prop de Son Espanyol. Es tracta del nord-americà Larry H. de 45 anys, que perdé la vida quan circulava pel camí de l'Ullastre en sentit a la UIB i rebé l'impacte d'un turisme. La segona víctima és l'alemanya Antje Crist, de 29 anys i que resultà morta a la carretera de Pollença a Lluc quan un cotxe l'envestí. El seu company anava en una altra bicicleta.

Rotger, Rodríguez, Matas i Salom, durant la roda de premsa posterior a la Junta regional del PP balear.

Balears

Matas, disposat a negociar amb Zapatero

El president del Partit Popular a Balears, Jaume Matas, es va mostrar ahir disposat a renegociar, amb el futur executiu de Rodríguez Zapatero, les inversions que el Govern autonòmic ja té pactades amb Madrid, si bé aclarí que qüestions com ara el model de carreteres «el decidim des d'aquí, ja que som nosaltres els que tenim les competències». «Em reuniré amb el president d'Espanya i amb el seu equip les vegades que faci falta i per parlar de qualsevol tema, sempre que sigui per millorar les infraestructures que ja hem aconseguit» matisà el líder popular.

Rafel Gallego

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol

Estat Espanyol

Dirigents del PP qüestionen la legitimitat dels resultats del 14-M

La ministra en funcions d'Educació i Cultura, Pilar del Castillo, i altres membres del PP, com els diputats Rafael Hernando i Carlos Mantilla, posaren en dubte la legitimitat dels resultats electorals de diumenge passat. Així, Pilar del Castillo assegurà ahir que darrere dels resultats electorals està, segons ella, «l'apel·lació manipuladora i descarnada» d'algunes persones i organitzacions als sentiments de dolor» d'aquells que «habitualment» no participen en les eleccions.

E.P.

Ara / Món
Ara / Tendències
Opinió / Opinió