Mateu Alemany destitueix Sergio Kresic
Sergio Kresic ja és part de la història del Reial Mallorca. Així ho comunicà ahir horabaixa el president del club, Mateu Alemany, el qual ho decidí unes hores abans a la recerca d'una mesura d'urgència que permeti salvar l'equip de baixar a Segona Divisió. A partir d'avui la primera plantilla passarà a les mans de Tomeu Llompart, entrenador del filial, i de Pep Bonet, que juntament amb Damià Amer formaran l'equip tècnic. Segons Alemany, la destitució de Kresic «era l'única solució possible i la millor per a l'equip».
Garzón ordena la detenció d'11 membres de Batasuna
Un total d'onze membres de Batasuna varen ser detinguts ahir per ordre del jutge Baltasar Garzón acusats de pertànyer a l'entramat financer d'ETA. Segons Garzón, aquestes persones haurien posat en marxa un pla per crear societats mercantils, les quals, amb una aparença legal, obtindrien recursos per mantenir la militància de l'organització i també l'esquerra arbertzale cercant un benefici anual superior als 12 milions d'euros. Les detencions arriben un dia després que Arnaldo Otegi anunciàs una important operació policíaca contra el partit.
Arafat recobrarà la llibertat enmig de nous atacs israelians
El president Arafat podrà recuperar la llibertat de moviments dins el territori autònom quan els assassins del ministre de Turisme israelià siguin tancats a la presó. En aquest moment els tancs es retiraran de Ramal·lah, però continuaran el setge a l'església de la Nativitat a Betlem. Els israelians atacaren també Hebron.
Cartes al director