Notícies del dia 27 de juny de 1999
Illes Balears / Balears
La mare del nin negat a Felanitx va anar a fer uns encàrrecs, i quan tornà a casa descobrí el cadàver del seu fill de 8 anys.

Balears

Dos infants de 3 i 8 anys moren ofegats en sengles piscines a Gènova i Portocolom

Dos infants moriren ahir negats en sengles piscines particulars de Portocolom i de Gènova. El primer succeït es registrà poc després del migdia, al port de Felanitx. Es pensa que Sebastià Roig, de 8 anys, es copejà el cap i quedà inconscient dins una piscina desmuntable de molt poca profunditat instal·lada a ca seva. En aquells instants l'infant es trobava tot sol. Gairebé a la mateixa hora perdia la vida Carles Marí, de 3 anys. El petit es negà en la piscina familiar, en un domicili situat al camí de Gènova, a Palma. Les intervencions mèdiques per reanimar l'infant resultaren infructuoses. Així mateix, Marti F. Kaufmann, un ciutadà suís de 72 anys, morí també negat a s'Estanyol.

Toni Gomis

El col·lectiu celebrà el seu aniversari a les Voltes de Palma.

Balears

Cinquè any de Joves de Mallorca per la Llengua

Activistes i simpatitzants de l'associació Joves per la Llengua celebraren ahir a ses Voltes el seu cinquè aniversari. En un ambient lúdic, seguit d'una excursió en autobús fins a Alcúdia, els defensors de l'idioma varen fer vots per incrementar el seu pes social. En l'aspecte reivindicatiu, els joves es mostraren molt satisfets pel Correllengua i per la presència de l'idioma propi als actes de la Diada. Ara, un dels objectius és aconseguir l'ús del català a les empreses que es mostren menys receptives a la normalització.

C.M.C.

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió