El vi promocionarà Balears a la fira turística de Londres
El Govern de les Illes Balears farà de la promoció dels vins amb indicació geogràfica de les Illes Balears "l'eix central" de la fira World Travel Market a Londres. Així ho va anunciar ahir dematí la consellera de Turisme i Treball, Joana Barceló, als membres de la Comissió de la Vinicultura de Balears.
El Govern prescindirà de Rafel Nadal per a la World Travel Market de Londres
La consellera de Turisme i Treball, Joana Barceló, ha justificat avui que el tennista Rafel Nadal no sigui l'atractiu promocional de les Balears a la pròxima fira turística de Londres en la intenció del seu departament de donar més relleu publicitari a l'oferta turística de l'arxipèlag. Barceló ha afirmat que el Govern "compleix amb els pagaments" compromesos amb el número u del tennis mundial a canvi de l'ús de la seva imatge en la promoció de les illes com a destinació turística i ha recalcat que l'esportista manacorí ha estat el principal reclam de les Balears a nombroses campanyes publicitàries en els últims anys.
Nadal serà a Londres
Rafel Nadal ha exercit de cara promocional de les Illes les darreres temporades. La imatge de Rafel Nadal lluirà a l'estand de les Balears en la fira turística World Travel Market de Londres, que comença dilluns. Així ho confirmà ahir la consellera de Turisme i portaveu del Govern balear, Joana Barceló.Amb tot, la titular de Turisme indicà que encara s'ha de "reconduir" l'acord de promoció turística que assolí l'Executiu balear l'any 2008 amb el tennista número 1 del món. L'objectiu de la revisió d'aquest contracte és rebaixar-se'n el cost. Segons el contracte, el manacorí havia de cobrar sis milions d'euros entre 2009 i 2011 per prestar la imatge al Govern.
Aposta pel turisme estatal
El Govern balear vol concretar juntament amb el sector privat una estratègia turística "ambiciosa" per aconseguir una major presència del mercat estatal a les Illes, que permeti allargar la temporada turística mitjançant la configuració i promoció de productes atractius. Per això, es treballa amb aerolínies, navilieres, agències de viatges i el sector d'allotjament, per establir una línia d'actuació conjunta en cada un d'aquests camps, amb l'objectiu de gestar unes "campanyes especials" en punts concrets del principi i final de temporada alta. Així ho manifestà la consellera de Turisme i Treball, Joana Barceló, en el marc de la Fira internacional de turisme (Fitur), duta a terme a Madrid. Gual creu que 2011 serà "l'inici de la recuperació turística" El Govern vol concertar amb el sector allargar la temporada alta amb el mercat nacional
Madrid aportarà 4,55 milions al Govern i als Consells per a promoció turística
El Secretari d'Estat de Turisme, Joan Mesquida, ha firmat avui un total de cinc convenis per un import de 4,55 milions d'euros amb el Govern, així com -per primera vegada- amb els diferents Consells Insulars, acord que permetrà a les illes invertir en promoció turística durant el 2009.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic