La imatge de Rafel Nadal lluirà a l'estand de les Balears en la fira turística World Travel Market de Londres, que comença dilluns. Així ho confirmà ahir la consellera de Turisme i portaveu del Govern balear, Joana Barceló.
Nadal serà a Londres
La consellera de Turisme, Joana Barceló, confirmà ahir que el Govern balear farà servir la imatge del tennista manacorí a l'estand illenc de la World Travel Market
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tudadissa de doblers públics. Serà perquè en aquest moment de crisi sobren els doblers i per això ens pugen els imposts com l'IVA i altres.
Abans que en Rafel, la imatge de Balears era Paco de Lucia, també cobrava, crec que Rafel és molt més representatiu de Les Illes que l`altre. Degut a la crisi que patim, Rafel Nadal no hauria de cobrar res l`any que ve.
Nadie mejor que Rafa para representar a Mallorca y a los mallorquines
Oremus: no hay derecho que vengan mas turistas a hacer ruido. (?) Si los turistas te molestan podríamos cerrar los aeropuertos La próxima imágen de Mallorca podría ser Tomeu Martí o Paquita Tomás.
O s'aposta fort perque Rafa Nadal sigui la imatge de Balears o no paga la pena posar-s'hi. De nou els politics faran el ridicul per no escoltar els tecnics. En aquest article faig una analisi de la questio entre Rafa Nadal i el Govern. http://seduccioenbloc.wordpress.com/2010/11/05/de-nuevo-los-politicos-despilfarran-el-dinero-con-rafa-nadal-por-no-escuchar-a-los-tecnicos/
És que hem perdut tots l'oremus? Jo també som mallorquí i el Govern Balear no em dóna res per dir-ho per tot allà on vaig. Al revès, sé bé lo que me costa. I ara, haver de pagar també en Rafa Nadal, un al·lot que ja no sap on ha de posar el doblers. I, per què? Què farà en Nadal per Mallorca? Vendràn més turistes a Mallorca gràcies a ell. Idò més renou i més merda per a tots nosaltres: aquesta serà la nostra "ganància". Quins desbarats que fan els polítics amb la complicitat dels poderosos! No hi ha dret!
El que estaria bé és que Rafa Nadal posàs també opció en català a la seva web oficial: http://www.rafaelnadal.com/ Seria d'agrair. Al cap i a la fi és la seva llengua, compartida amb tots nosaltres, que l'admiram i voldríem veure reaitzat aquest detall reflex de cortesia cap a Mallorca i les Illes Balears.
No m'agrada gaire el tennis, però reconec que Nadal és un gran esportista i una excel·lent persona. Magnífica l'entrevista al seu entrenador i oncle que sortí en la revista d'un diari madrileny. No demanem tant a en Nadal, no siguem tan exigents. Que faci el que consideri oportú i convenient.
Jo pens que si en Rafel es sent tan mallorqui,hauria de donar una ma a Mallorca i en aquest moment de tanta crisis que no mos cobri ni un centim en es mallorquins.Tanmateix sa propaganda que regala al Real Madrid es pur sentiment.Si els mallorquins mos estima tant que sigui solidari amb noltros com ho es amb s´equip espanyol per exelencia.
Nadal es un llinatge 100% catalá. Es dir sang catalana, avior catalana, nisaga catalana i llegua catalana. Pero el millor tenista del mon esta amb el "coco" menjat per els nostros lladres anti-catalanistas de Madriz. ¿Que pot ser li manca un poc de personalitat per pensar per el mateix ??