Bauzá 'sent' "Passion for Palma de Mallorca"
La capital balear estrena una nova campanya de promoció turística amb un eslògan força cridaner, fet a mida del Govern que comanda aquesta terra. La idea central que fixa el nou lema de Palma fa servir dos conceptes, expressats en dues llengües, i cap d'aquestes és la pròpia de l'Arxipèlag.
Promoció de la 'Marca España'... amb deficiències ortogràfiques
La batlessa de València, Rita Barberá, ha acudit avui a un acte en el qual s'ha presentat una nova iniciativa promocional de la 'Marca España', impulsada pel ministeri d'Afers exteriors. Es tracta de la instal·lació d'un mapa de l'estat "gegant i interactiu", de 250 metres quadrats, que quedarà exposat des del divendres fins al diumenge al Passeig Marítim de la capital valenciana. Allò que ignorava Barberá era que mentre parlava de les excel·lències d'aquesta acció agitant un fulletó a les seves mans, els mitjans gràfics l'han retratat de ben a prop, deixant constància d'una important errada ortogràfica a l'escrit. Aquesta es troba en la ubicació del gran mapa interactiu, allà on diu Esplanada Monumento Antonio Ferrandis. Com és sabut, la Real Academia Española no reconeix 'esplanada' com un terme conegut.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula