Promoció de la 'Marca España'... amb deficiències ortogràfiques
La batlessa de València, Rita Barberá, ha acudit avui a un acte en el qual s'ha presentat una nova iniciativa promocional de la 'Marca España', impulsada pel ministeri d'Afers exteriors. Es tracta de la instal·lació d'un mapa de l'estat "gegant i interactiu", de 250 metres quadrats, que quedarà exposat des del divendres fins al diumenge al Passeig Marítim de la capital valenciana. Allò que ignorava Barberá era que mentre parlava de les excel·lències d'aquesta acció agitant un fulletó a les seves mans, els mitjans gràfics l'han retratat de ben a prop, deixant constància d'una important errada ortogràfica a l'escrit. Aquesta es troba en la ubicació del gran mapa interactiu, allà on diu Esplanada Monumento Antonio Ferrandis. Com és sabut, la Real Academia Española no reconeix 'esplanada' com un terme conegut.
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA