Bauzá 'sent' "Passion for Palma de Mallorca"
La capital balear estrena una nova campanya de promoció turística amb un eslògan força cridaner, fet a mida del Govern que comanda aquesta terra. La idea central que fixa el nou lema de Palma fa servir dos conceptes, expressats en dues llengües, i cap d'aquestes és la pròpia de l'Arxipèlag.
Junts per promocionar Palma
Palma ja disposa de la primera institució de col·laboració publicoprivada pel futur turístic de la ciutat. L'Ajuntament de Palma ha encetat aquest camí amb la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, de la qual ahir se signà el protocol de constitució. L'objectiu principal és la promoció de la ciutat per aconseguir la desestacionalització. El castell de Bellver va acollir l'acte, al qual assistiren unes 150 persones del món polític i empresarial. Els patrons d'aquesta fundació són els representants del Consistori palmesà -equip de govern i oposició-, el Consell de Mallorca i 16 entitats privades, a més de l'Autoritat Portuària, i es preveu que AENA també en formi part més endavant.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula