Bauzá 'sent' "Passion for Palma de Mallorca"
La capital balear estrena una nova campanya de promoció turística amb un eslògan força cridaner, fet a mida del Govern que comanda aquesta terra. La idea central que fixa el nou lema de Palma fa servir dos conceptes, expressats en dues llengües, i cap d'aquestes és la pròpia de l'Arxipèlag.
Junts per promocionar Palma
Palma ja disposa de la primera institució de col·laboració publicoprivada pel futur turístic de la ciutat. L'Ajuntament de Palma ha encetat aquest camí amb la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, de la qual ahir se signà el protocol de constitució. L'objectiu principal és la promoció de la ciutat per aconseguir la desestacionalització. El castell de Bellver va acollir l'acte, al qual assistiren unes 150 persones del món polític i empresarial. Els patrons d'aquesta fundació són els representants del Consistori palmesà -equip de govern i oposició-, el Consell de Mallorca i 16 entitats privades, a més de l'Autoritat Portuària, i es preveu que AENA també en formi part més endavant.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- La sèrie 'Norats' aconsegueix una audiència històrica a IB3 després que es proposassin liquidar-la
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem