El curs 'Publicitat, xarxes i drets dels consumidors' fa front a la publicitat enganyosa present en les xarxes socials
La Direcció General de Consum ha organitzat juntament amb el Ministeri de Consum la
UCE Balears aconsella els usuaris afectats per la suspensió d'Iscomar que reclamin
La Unió de Consumidors de les Balears aconsella a tots els consumidors que es van veure afectats el passat 14 d'octubre per la suspensió del servei de la naviliera Iscomar a Barcelona que realitzin les pertinents reclamacions davant les Oficines de la Direcció General de Consum i que segueixin les recomanacions que se'ls ofereixen des de l'esmentat organisme.
Presentat un pla contra les pràctiques deslleials de les empreses de telefonia
Els usuaris són víctimes de la desinformació. Foto: P. Bota. La Direcció General de Consum ha posat ha disposició dels ciutadans un qüestionari per regular les pràctiques "deslleials" de les empreses de telefonia, amb l'objectiu que tots els usuaris dels serveis telefònics es puguin beneficiar de les resolucions dictades per la Junta Arbitral de Consum. En un comunicat, Consum ha informat que el 80 per cent de les reclamacions que rep són contra empreses de telefonia. Per aquest motiu, el Govern ha decidit crear un pla de xoc mitjançant el qual es comprovarà si les empreses compleixen aspectes concrets regulats en les normes de protecció del consumidor.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula