Vint minuts són suficients per sentenciar el Betis
El Reial Mallorca aconseguí una fàcil victòria davant el Reial Betis (4-0) en un partit que els homes de Fernando Vázquez deixaren sentenciat ben aviat. Un gol en el minut cinc i dos més abans que s'arribàs al vint foren més que suficient perquè el Mallorca sumàs tres importants punts. El Reial Mallorca just pot aspirar, quan resten tres jornades per al final, a la setena posició. És a dir, encara té possibilitats d'aconseguir una plaça que et dóna opcions a disputar la Copa de la UEFA la temporada pròxima. Això sí, sempre que l'Espanyol guanyi la Copa del Rei i quedi entre els sis primers de la Lliga. En tot cas, els vermellencs semblen ara tenir mig assegurada una de les posicions que permet disputar la Copa Intertoto.
El Mallorca confirma la resurrecció
El Mallorca aconseguí sumar un punt més, que el manté viu en la lluita pels llocs d'accés a la copa de la UEFA, davant un rival que va usar totes les seves forces per aconseguir una victòria que no podia deixar escapar. El partit es presentava ben diferent per als dos equips, mentre l'Oviedo estava obligat a guanyar per intentar fugir dels llocs perillosos de la classificació, el Mallorca afrontava el partit amb la seguretat i la tranquil·litat de tenir la permanència a la Primera Divisió virtualment assegurada.
El triomf del Mallorca (2-0) permet somiar a jugar la UEFA
El Reial Mallorca aconseguí tres punts d'or (2-0) davant l'Alabès en un partit que permet als homes de Fernando Vázquez assegurar-se, pràcticament, la permanència i pensar, un altre cop, en la possibilitat de jugar la UEFA la temporada pròxima. Els homes de Vázquez controlaren en tot moment el seu rival en el partit disputat ahir a Son Moix. Els gols mallorquinistes -un en cada periode de temps- tingueren com a grans protagonistes els camerunesos Samuel Eto'o i Lauren Bissan, que participaren activament en ambdues ocasions, sobretot el segon, que marcà el primer i donà la passada del segon, obra de Carlos Domínguez.
El millor Mallorca humilia el pitjor Barcelona
El Reial Mallorca de Fernando Vázquez va dir adéu a la crisi, als ultimàtums, a les càbales sobre els punts necessaris per aconseguir la permanència... amb un històric triomf (0-3) sobre el FC Barcelona. Els blaugranes, sense Guardiola, es mostraren com un equip vulgar, que mai no va saber com superar l'entramat organitzat per Vázquez. El Mallorca aconseguí durant els primers minuts controlar el partit, malgrat el domini rival, sense gaire dificultats. La primera aproximació del conjunt de Vázquez a les proximitats de Hesp fou letal. Es complia el minut 14 quan una combinació entre Eto'o i Tristan finalitzà amb gol, després que Abelardo arribàs tard a rebutjar l'esfèric en dues ocasions. No s'havia complert el primer quart d'hora i el Mallorca guanyava per la mínima. No era un partit brillant, espectacular, però el resultat sí que ho era.
El Mallorca, en una situació difícil després de perdre (1-3) amb un mediocre Espanyol
La situació del Reial Mallorca empitjora per moments i el fantasma del descens és ja ben a prop. Ahir, a més, els futbolistes del Reial Mallorca semblaren a la conclusió del partit entregats al desastre, resignats a la Segona Divisió. És clar que l'equip necessita un revulsiu, malgrat canviar d'entrenador... no és sempre el millor dels remeis. De moment, Vázquez continuarà a l'equip, però... El Reial Mallorca, que havia fet un bon primer temps, s'havia vist clarament superat a la segona part per un Espanyol que havia fet de l'ordre i la disciplina la seva millor arma. El Mallorca, amb la derrota, se situa ben a prop del descens, malgrat que el més preocupant no és, ni de bon tros, la situació a la classificació -que ja ho és-, sinó la trajectòria de l'equip. Dos punts dels devuit darrers acrediten la mala ratxa d'un Mallorca que es precipita cap al barranc del desastre del descens.
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- 'M’he apuntat a ball de bot': Ramellets respon a Rels B
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»