algo de nubes
  • Màx: 19°
  • Mín: 13°
19°

Joan Carrió dirigirà l'oficina encarregada de gestionar els fons europeus

Segons ha explicat aquest dimarts 'Diario de Mallorca' i ha pogut confirmar dBalears, l'exdirector general de Pressupostos i Finançament del Govern i actual director de Gestió i Serveis Generals de l'hospital Son Espases, Joan Carrió, dirigirà l'Oficina de gestió dels Fons de Reconstrucció.

Aquesta oficina serà la responsable de la planificació, la coordinació i l'execució dels projectes estratègics de les Balears que rebin inversió dels fons de la Unió Europea. D'aquesta manera, Carrió s'encarregarà de coordinar i supervisar el desenvolupament dels projectes amb fons europeus que es facin a les Balears.

La setmana passada la presidenta, Francina Armengol, va anunciar la remodelació del Govern amb l’objectiu de reorientar la seva acció a fer front als reptes derivats de la Covid-19, i a adaptar els seus recursos a les necessitats actuals, centrades ara en «una fase de reactivació i de reconstrucció de la nostra societat i de la nostra economia». Entre els aspectes principals d’aquesta remodelació hi ha la creació dins l’organigrama de l’executiu de la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura a càrrec del nou conseller Miquel Company.

«Les necessitats actuals són molt diferents de les que teníem a l’inici de la legislatura», ha explicat Armengol, «i ara tenim una oportunitat històrica amb els fons de reconstrucció europea». La nova Conselleria agruparà àrees vinculades a la recerca, la gestió directa dels fons que arribin d’Europa, amb la inclusió de la Direcció General de Fons Europeus, i es crea aquesta nova oficina estratègica que canalitzarà tots els projectes.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per que què??, fa mes de 3 anys

Qualsevol cosa que impliqui treure competències al sr March a la conselleria d'educació i Universitats serà bona cosa. Fins ara és gairebé com tenir al PP allà dins.

Valoració:1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente