cielo claro
  • Màx: 12°
  • Mín:

Marketing Ibatur

Buils avança que disminuirà la promoció turística en fires i potenciarà el contacte directe amb el consumidor final

Ara toca impulsar el màrqueting que arribi directament al consumidor. Així, decreixeran els esforços de la Conselleria de Turisme per tal de ser present a fires de promoció turística. Això avançà, ahir en seu parlamentària, el conseller Francesc Buils. A més a més, el Pla de màrqueting de l’Institut Balear del Turisme (Ibatur) 2009-2012 serà presentat el novembre.

Aquest preveu una important disminució de recursos per a la promoció turística de les Balears en grans fires.

Buils realitzà l’anunci com a resposta a la insistència del portaveu d’UM, Bartomeu Vicens, qui va considerar "essencial" l’impuls de les Illes en el mercat turístic. La finalitat? "No perdre la quota de mercat i mantenir la indústria turística en el marge actual", assegurà Vicens, tenint en compte que la conjuntura econòmica d’ara "afecta directament Balears". En aquest sentit, el conseller li va recordar que des d’octubre de 2007 ha mantingut més de 150 hores de reunions amb el sector privat del turisme.

Concretament, va detallar que la indústria privada aposta per "prioritzar" els segments turístics de "sol i platja, turisme nàutic, de reunions, de golf, de naturalesa... i destacà Menorca com a Reserva de la Biosfera; i cultural, ressaltant Eivissa com a Patrimoni de la Humanitat i el programa d’arts escèniques".

Durant aquestes trobades, Buils va revelar que el sector havia sol·licitat potenciar la promoció "en línia" i també va reclamar que en el Pla de màrqueting això es consideràs "prioritari".

Buils, a més a més, insistí que temes com acudir a grans fires turístiques "deixarà de ser tan important per al sector i, per tant, haurà de ser reformat en els pròxims mesos en el marc d’aquesta iniciativa", que començarà a aplicar-se el gener del 2009.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.