Notícies del dia 9 de setembre de 2006
Illes Balears / Balears
Un guàrdia civil inspecciona amb atenció el lloc dels fets.

Balears

Atracament de mig milió d'euros a Port de Portals

ATRACAMENT DE MIG MILIÓ D'EUROS A PORT DE PORTALS. Tres atracadors professionals aconseguiren ahir horabaixa un botí valorat en mig milió d'euros en l'assalt a la joieria Tritón de Port de Portals. Els tres homes de color arribaren en un BMW 520 de color gris amb plaques de matrícula IB-7973-AT. Amb sang freda encanonaren les tres persones alemanyes que es trobaven a l'interior de la botiga a les quatre i quart i desvalisaren dos taulells.

Vista general del lloc de l'accident, on es desplaçaren agents de la Policia Local i efectius del 061.

Balears

Un motorista de 22 anys mor després de ser arrossegat per un camió a Palma

Un nou accident protagonitzat per un motorista i un camió tingué conseqüències fatals ahir a Palma. El xoc resultà amb la mort de Miguel Villar, un jove de 22 anys, i va tenir lloc a primera hora d'ahir

E.L.V.

Rubalcaba i Mesquida, durant la presa de possessió del mallorquí com a director general de la Guàrdia Civil.

Balears

Joan Mesquida serà el cap únic de la Guàrdia Civil i la Policia

El polític socialista mallorquí Joan Mesquida va ser nomenat ahir cap del nou comandament únic de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional, a partir d'una reestructuració que ha estat impulsada pel ministre de l'Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba. Mesquida tindrà 125.000 agents a càrrec seu. Segons Rubalcaba, aquest comandament únic no significa canvis en l'estructura de competències dels dos cossos ni en l'organització militar de la Guàrdia Civil. El PP estatal considera una idea «monstruosa» unificar aquests dos cossos, i més ara, en ple procés de negociació amb ETA.

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Kika Rodríguez

Opinió

La llista negra

Kika Rodríguez

Opinió / Cartes al director